Teoretická část práce se zabývá problematikou self promotion veřejnoprávní televize v době nových médií a trendu odložené sledovanosti, formou a způsobem oslovování cílové skupiny, budováním a udržováním brandu České televize, komunikační strategií, která je Českou televizí dlouhodobě využívána, zjišťuje prostředky, které jsou využívány k získání nových diváků. V praktické části diplomové práce je pak následně teorie ukázána na příkladu z praxe, je zde zanalyzovaná komunikační a propagační strategie seriálu České televize MOST!. Případová studie se zabývá způsobem celkového vedení self promotion, komunikačními kanály, prostřednictvím kterých byly oslovovány jednotlivé cílové skupiny, a způsobem vyhodnocování úspěšnosti propagační strategie.
Anotace v angličtině
The theoretical part of paper is focused on the problems of self promotion of the public service television in the age of new media and the trend of postponed audience rating in a form and ways of aproaching the target group building and maintaining the brand of ČT, by communication strategy which has been used by ČT for quite some while to gain new audience memebers. In the practical part of paper is the already mentioned theory shown on an actual example, where the promotianal strategy for the TV show MOST! will be anylyzed. Case study will deal with the way of self promotion as a whole and communication canals. The same communication canals which were used to adress specific target groups.
Klíčová slova
self promotion, sebepropagace, televizní upoutávka, marketingová komunikace, Česká televize
Klíčová slova v angličtině
self promotion, television trailer, marketing communication, Czech Television
Rozsah průvodní práce
140 s (207 056 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část práce se zabývá problematikou self promotion veřejnoprávní televize v době nových médií a trendu odložené sledovanosti, formou a způsobem oslovování cílové skupiny, budováním a udržováním brandu České televize, komunikační strategií, která je Českou televizí dlouhodobě využívána, zjišťuje prostředky, které jsou využívány k získání nových diváků. V praktické části diplomové práce je pak následně teorie ukázána na příkladu z praxe, je zde zanalyzovaná komunikační a propagační strategie seriálu České televize MOST!. Případová studie se zabývá způsobem celkového vedení self promotion, komunikačními kanály, prostřednictvím kterých byly oslovovány jednotlivé cílové skupiny, a způsobem vyhodnocování úspěšnosti propagační strategie.
Anotace v angličtině
The theoretical part of paper is focused on the problems of self promotion of the public service television in the age of new media and the trend of postponed audience rating in a form and ways of aproaching the target group building and maintaining the brand of ČT, by communication strategy which has been used by ČT for quite some while to gain new audience memebers. In the practical part of paper is the already mentioned theory shown on an actual example, where the promotianal strategy for the TV show MOST! will be anylyzed. Case study will deal with the way of self promotion as a whole and communication canals. The same communication canals which were used to adress specific target groups.
Klíčová slova
self promotion, sebepropagace, televizní upoutávka, marketingová komunikace, Česká televize
Klíčová slova v angličtině
self promotion, television trailer, marketing communication, Czech Television
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších mediálních a audiovizuálních zdrojů.
2. Stanovte si cíl diplomové práce a formulujte výzkumné otázky a výzkumnou metodu.
3. Analyzujte postupy, které byly součástí marketingového mixu instituce.
4. Zpracujte podrobnou případovou studii, ze které vyvodíte odpovídající závěr.
5. Na základě dat získaných z analýzy case study navrhněte vlastní řešení.
Zásady pro vypracování
1. V teoretické části proveďte rešerši relevantní literatury a dalších mediálních a audiovizuálních zdrojů.
2. Stanovte si cíl diplomové práce a formulujte výzkumné otázky a výzkumnou metodu.
3. Analyzujte postupy, které byly součástí marketingového mixu instituce.
4. Zpracujte podrobnou případovou studii, ze které vyvodíte odpovídající závěr.
5. Na základě dat získaných z analýzy case study navrhněte vlastní řešení.
Seznam doporučené literatury
DEBRETT, Mary, 2010. Reinventing Public Service Television for the Digital Future Hardcover, intellect. ISBN 978-1-84150-321-9.
GANS, Herbert J., 2008. Popular Culture and High Culture:: An Analysis and Evaluation Of Taste, Basic Books. ISBN 9780786724109.
ORLEBAR, Jeremy, 2012. Kniha o televizi. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění. ISBN 978-807-3312-466.
TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ, 2010. Metody výzkumu médií. Portál. ISBN 978-80-7367-683-4.
TERRY, Christopher, 2013. Cross-Promotion, Self-Promotion Effects in News Media. The McMaster Journal of Communication [online]. McMaster University: The Berkeley Electronic Press (bepress), 21
Seznam doporučené literatury
DEBRETT, Mary, 2010. Reinventing Public Service Television for the Digital Future Hardcover, intellect. ISBN 978-1-84150-321-9.
GANS, Herbert J., 2008. Popular Culture and High Culture:: An Analysis and Evaluation Of Taste, Basic Books. ISBN 9780786724109.
ORLEBAR, Jeremy, 2012. Kniha o televizi. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění. ISBN 978-807-3312-466.
TRAMPOTA, Tomáš a Martina VOJTĚCHOVSKÁ, 2010. Metody výzkumu médií. Portál. ISBN 978-80-7367-683-4.
TERRY, Christopher, 2013. Cross-Promotion, Self-Promotion Effects in News Media. The McMaster Journal of Communication [online]. McMaster University: The Berkeley Electronic Press (bepress), 21
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studetnktu u Státních závěrečnch zkoušek.
Studentka představila zkušební komisi svouiplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V přiložených posudcích zazněly otázky, které byly studentkou plně zodpovězeny (viz přílohy)