Práce je zaměřena na nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the purchasing decisions of Hyundai customers
Klíčová slova
značka, nákupní rozhodování, automobilový průmysl, Hyundai Motor Company
Klíčová slova v angličtině
Brand, Purchasing Behavior, Automotive Industry, Hyundai Motor Company
Rozsah průvodní práce
100 s. (151 181 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the purchasing decisions of Hyundai customers
Klíčová slova
značka, nákupní rozhodování, automobilový průmysl, Hyundai Motor Company
Klíčová slova v angličtině
Brand, Purchasing Behavior, Automotive Industry, Hyundai Motor Company
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k danému tématu
2. Stanovte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky
3. Zpracujte analýzu vnímání a preferencí zákazníků zvolené automobilové značky.
4. Vyhodnoťte zjištěná data a zodpovězte výzkumné otázky
5. Navrhněte projekt kampaně pro zvolenou značku
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k danému tématu
2. Stanovte cíl práce, výzkumné metody a výzkumné otázky
3. Zpracujte analýzu vnímání a preferencí zákazníků zvolené automobilové značky.
4. Vyhodnoťte zjištěná data a zodpovězte výzkumné otázky
5. Navrhněte projekt kampaně pro zvolenou značku
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-885-6.
BANYÁR, Milan. Značka a logo: vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2017. ISBN 978-80-7454-681-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. V Praze: C.H. Beck, 2018, xix, 354 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 9788074006937.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 9788027107872.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Brno: Computer Press, 2003. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-885-6.
BANYÁR, Milan. Značka a logo: vizuálne prvky značky a ich význam v procese brandingu. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2017. ISBN 978-80-7454-681-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. V Praze: C.H. Beck, 2018, xix, 354 s. Beckova edice ekonomie. ISBN 9788074006937.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 9788027107872.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta u Státních závěrečných zkoušek.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1) Jakým způsobem lze zajistit reprezentativnost zkoumaného vzorku v kvantitativním výzkumu?
2) Jaký význam má značka pro spotřebitele?
3) Jaké dimenze ovlivňují image značky?
Student měl odpovědi na otázky připraveny.