Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Cider Stebou. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické práci jsou vymezeny základní oblasti, které se prolínají s částí praktickou. Těmi jsou komunikační mix, marketingová komunikace na B2B trhu a budování značky. Součástí je i metodika práce, ve které je stanoven cíl a účel práce, forma výzkumu a výzkumné otázky. V praktické části je charakterizovaná značka Cideru Stebou analyzována pomocí marketingového mixu značky a vyhodnocen kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaných rozhovorů.
Anotace v angličtině
This bachelors thesis deals with the marketing communication of the brand Cider Stebou. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work defines the basic areas that intertwine with the practical part. These being the communication mix, marketing communication in the B2B market and brand building. It also includes the methodology of work, in which the goal, purpose of the work, the form of research and research questions are set. Within the practical part, the stated brand, Cider Stebou, is analyzed using the marketing mix of the brand and evaluated qualitative research, which was carried out using semi-structured interviews.
cider, B2B, brand building, marketing communication, communication mix, brand
Rozsah průvodní práce
51 s. (72 699 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací značky Cider Stebou. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V teoretické práci jsou vymezeny základní oblasti, které se prolínají s částí praktickou. Těmi jsou komunikační mix, marketingová komunikace na B2B trhu a budování značky. Součástí je i metodika práce, ve které je stanoven cíl a účel práce, forma výzkumu a výzkumné otázky. V praktické části je charakterizovaná značka Cideru Stebou analyzována pomocí marketingového mixu značky a vyhodnocen kvalitativní výzkum, který byl realizován pomocí polostrukturovaných rozhovorů.
Anotace v angličtině
This bachelors thesis deals with the marketing communication of the brand Cider Stebou. The work is divided into two main parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work defines the basic areas that intertwine with the practical part. These being the communication mix, marketing communication in the B2B market and brand building. It also includes the methodology of work, in which the goal, purpose of the work, the form of research and research questions are set. Within the practical part, the stated brand, Cider Stebou, is analyzed using the marketing mix of the brand and evaluated qualitative research, which was carried out using semi-structured interviews.
cider, B2B, brand building, marketing communication, communication mix, brand
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu marketingová komunikace, B2B trh, budování značky a proveďte rešerši z dostupných zdrojů.
2. Formulujte cíl, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Představte vybranou značku a realizujte kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů.
4. Vyhodnoťte zjištěné informace, splnění cílů a navrhněte možná doporučení do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu marketingová komunikace, B2B trh, budování značky a proveďte rešerši z dostupných zdrojů.
2. Formulujte cíl, výzkumné otázky a metodiku práce.
3. Představte vybranou značku a realizujte kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů.
4. Vyhodnoťte zjištěné informace, splnění cílů a navrhněte možná doporučení do budoucna.
Seznam doporučené literatury
GODIN, Seth. Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada, 2020, ISBN 9788027125678
HALL, Simon. Innovative B2B marketing: new models, processes and theory. London: Kogan Page, 2017, ISBN 9780749480806
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, ISBN 9788024741505
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert, 2019, ISBN 9788027107872
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken: Wiley, 2018, ISBN 9781118980828
Seznam doporučené literatury
GODIN, Seth. Tohle je marketing!: zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě. Praha: Grada, 2020, ISBN 9788027125678
HALL, Simon. Innovative B2B marketing: new models, processes and theory. London: Kogan Page, 2017, ISBN 9780749480806
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013, ISBN 9788024741505
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, Expert, 2019, ISBN 9788027107872
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. Fifth edition. Hoboken: Wiley, 2018, ISBN 9781118980828
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku oponenta práce (Prof. PhDr. Pavel Horňák, PhD.) byly položeny následující otázky:
1.Ktorú aktivitu MK považujete pre zvýšenie objemu predaja Cideru Stebou za kľúčovú?
2.Nemyslíte, že by sa zišla ešte aspoň jedna otázka prieskumu, napr. ako sa pýtam ja v prvej otázke?
3.V Bc. práci síce stačí jedna použitá metóda prieskumu, ale nemyslíte, že by bolo vhodné urobiť (možno v diplomovej práci) aj prieskum užívateľov tohto nápoja?
Studentka zodpověděla položené otázky.
Ing. Lenka Harantová, PhD. uvádí ve svém posudku vedoucí práce, že práce nesplňuje základní podmínku doporučeného rozsahu (40 stran od úvodu po závěr). Na základě této výtky v kombinaci s výhradami týkající se analytické části práce (rozsah analytické části jsou pouhé 2 strany) se komise přiklání k hodnocení Fx.