Tato diplomová práce se zabývá zaváděním CRM do společnosti Amtest-TM. V teoretické části jsou nejdříve zpracovány teoretické poznatky o pojmu CRM. O tyto poznatky se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě a samotný projekt implementace CRM do společnosti.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with topic of Customer Relationship Management. The goal of the paper is to implement CRM strategy into a certain company, Amtest-TM. The thesis consists of three main parts - theoretical, analytical and the project. At first, there are presented basic theoretical issues concerning CRM that create the base for the practical part. The analysis includes the basic facts about the company and description of the current state of the Customer Relationship Management.
Klíčová slova
CRM, CRM systém, databáze klientů, individuální přístup.
Tato diplomová práce se zabývá zaváděním CRM do společnosti Amtest-TM. V teoretické části jsou nejdříve zpracovány teoretické poznatky o pojmu CRM. O tyto poznatky se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě a samotný projekt implementace CRM do společnosti.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with topic of Customer Relationship Management. The goal of the paper is to implement CRM strategy into a certain company, Amtest-TM. The thesis consists of three main parts - theoretical, analytical and the project. At first, there are presented basic theoretical issues concerning CRM that create the base for the practical part. The analysis includes the basic facts about the company and description of the current state of the Customer Relationship Management.
Klíčová slova
CRM, CRM systém, databáze klientů, individuální přístup.
Popište a analyzujte současný stav vztahů se zákazníky ve společnosti Amtest-TM, s.r.o.
Vytvořte projekt zavádění CRM ve společnosti Amtest-TM, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se CRM.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav vztahů se zákazníky ve společnosti Amtest-TM, s.r.o.
Vytvořte projekt zavádění CRM ve společnosti Amtest-TM, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 Zlatých pravidel péče o zákazníka. Praha:Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2.
DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
FOSTER, T.R.V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha:Computer press, 2002, ISBN 80-7226-663-2.
WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha:Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0569-9.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 Zlatých pravidel péče o zákazníka. Praha:Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2.
DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
FOSTER, T.R.V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha:Computer press, 2002, ISBN 80-7226-663-2.
WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha:Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0569-9.