Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou business modelu svatební agentury v Brně. Cílem této práce je vytvořit atraktivní model, který se opírá o trendy současné doby a uspokojuje potřeby náročných zákazníků. Teoretická část bakalářské práce je zpracována na základě rešerše odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikání, analýzami tržního prostředí a také tvorbou business modelů. V praktické části je provedena analýza tržního prostředí, ve kterém se bude svatební agentura nacházet. Následně je provedeno dotazníkové šetření a poté je za pomocí nástroje business modelu Lean Canvas vytvořen finální model svatební agentury. V závěru práce je ekonomické zhodnocení daného business modelu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis concerns a business model of a wedding agency in Brno. It aims to design a model of an attractive entreprise which current trends and satisfies customer needs. The theoretical part of the bachelor thesis is based on a literature research which is dealing with the issue of entrepreneurship, market environment analysis and also business model design proces. The practical part contains an analysis of the market environment in which the wedding agency will be located. Subsequently a questionnaire survey is conducted. Furthermore, the final business model of the wedding agency is created using the Lean Cnavas model. In conclusion the work provides an economic evaluation of the business model.
Klíčová slova
business model, podnikání, Lean Canvas, svatební agentura, tržní analýza
Klíčová slova v angličtině
business model, entrepreneurship, Lean Canvas, wedding agency, market analysis
Rozsah průvodní práce
79 s. (116608 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou business modelu svatební agentury v Brně. Cílem této práce je vytvořit atraktivní model, který se opírá o trendy současné doby a uspokojuje potřeby náročných zákazníků. Teoretická část bakalářské práce je zpracována na základě rešerše odborné literatury, která se zabývá problematikou podnikání, analýzami tržního prostředí a také tvorbou business modelů. V praktické části je provedena analýza tržního prostředí, ve kterém se bude svatební agentura nacházet. Následně je provedeno dotazníkové šetření a poté je za pomocí nástroje business modelu Lean Canvas vytvořen finální model svatební agentury. V závěru práce je ekonomické zhodnocení daného business modelu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis concerns a business model of a wedding agency in Brno. It aims to design a model of an attractive entreprise which current trends and satisfies customer needs. The theoretical part of the bachelor thesis is based on a literature research which is dealing with the issue of entrepreneurship, market environment analysis and also business model design proces. The practical part contains an analysis of the market environment in which the wedding agency will be located. Subsequently a questionnaire survey is conducted. Furthermore, the final business model of the wedding agency is created using the Lean Cnavas model. In conclusion the work provides an economic evaluation of the business model.
Klíčová slova
business model, podnikání, Lean Canvas, svatební agentura, tržní analýza
Klíčová slova v angličtině
business model, entrepreneurship, Lean Canvas, wedding agency, market analysis
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte rešerši z oblasti podnikání.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu současného stavu trhu, tržních příležitostí a konkurence.
Zhodnoťte tržní příležitosti v dané oblasti podnikání.
Vypracujte business model pro založení svatební agentury.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte rešerši z oblasti podnikání.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu současného stavu trhu, tržních příležitostí a konkurence.
Zhodnoťte tržní příležitosti v dané oblasti podnikání.
Vypracujte business model pro založení svatební agentury.
Závěr
Seznam doporučené literatury
MAURYA, Ash. Lean podnikání: přejděte od plánu A k plánu, který funguje. V Brně: BozBooks, 2016, 230 s. ISBN 9788026505068.
OSTERWALDER, Alexander a Yves PIGNEUR. Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. Hoboken, NJ: John Wiley, 2010, 278s. ISBN 9780470876411.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 9788024741031.
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha: Grada, 2010, 427 s. ISBN 9788024733395.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 332 s. ISBN 9788024745206.
Seznam doporučené literatury
MAURYA, Ash. Lean podnikání: přejděte od plánu A k plánu, který funguje. V Brně: BozBooks, 2016, 230 s. ISBN 9788026505068.
OSTERWALDER, Alexander a Yves PIGNEUR. Business model generation: a handbook for visionaries, game changers, and challengers. Hoboken, NJ: John Wiley, 2010, 278s. ISBN 9780470876411.
SRPOVÁ, Jitka. Podnikatelský plán a strategie. Praha: Grada, 2011, 194 s. ISBN 9788024741031.
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha: Grada, 2010, 427 s. ISBN 9788024733395.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 332 s. ISBN 9788024745206.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Lenka Krásová, Ph.D., 23 bodů
Oponent práce: Ing. Lucie Macurová, Ph.D., 18 bodů
Otázky vedoucí:
Ekonomická stránka business modelu nyní není natolik zajímavá, aby bylo možné tento projekt realizovat na plný úvazek. Za jakých okolností by Vás projekt uživil? Zodpovězeno částečně
Otázky oponent: nepoloženo
dr. Mikeska - Kdo bude platit a řešit, když někdo z dodavatelů vypadne? Zodpovězeno částečně