Cílem této bakalářská práce je vypracování komplexní analýzy business modelu existujícího podnikatelského subjektu s následnou inovací jednotlivých stavebních prvků. Dílčím cílem je analýza vnějšího a vnitřního prostředí, ke které byly využity vhodné analytické metody.
Na zjištěné nedostatky u analýzy business modelu byly navrženy konkrétní opatření, která povedou ke zlepšení existujícího business modelu. Výsledkem práce bude aktualizovaný návrh business modelu, který napomůže k efektivnějšímu podnikání.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to develop a comprehensive analysis of the business model of an existing business entity with subsequent innovation of individual building elements. A partial goal is the analysis of the external and internal environment, for which suitable analytical methods were used.
Specific measures were proposed for the identified shortcomings in the analysis of the business model, which will lead to the improvement of the existing business model. The result of the work will be an updated design of a business model that will help to more efficient business.
Klíčová slova
business model, inovace, poslání, vize, Canvas, hodnotová nabídka
Klíčová slova v angličtině
Business Model, innovation, mission, vision, Canvas, values
Rozsah průvodní práce
67 s. (88157 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářská práce je vypracování komplexní analýzy business modelu existujícího podnikatelského subjektu s následnou inovací jednotlivých stavebních prvků. Dílčím cílem je analýza vnějšího a vnitřního prostředí, ke které byly využity vhodné analytické metody.
Na zjištěné nedostatky u analýzy business modelu byly navrženy konkrétní opatření, která povedou ke zlepšení existujícího business modelu. Výsledkem práce bude aktualizovaný návrh business modelu, který napomůže k efektivnějšímu podnikání.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis is to develop a comprehensive analysis of the business model of an existing business entity with subsequent innovation of individual building elements. A partial goal is the analysis of the external and internal environment, for which suitable analytical methods were used.
Specific measures were proposed for the identified shortcomings in the analysis of the business model, which will lead to the improvement of the existing business model. The result of the work will be an updated design of a business model that will help to more efficient business.
Klíčová slova
business model, inovace, poslání, vize, Canvas, hodnotová nabídka
Klíčová slova v angličtině
Business Model, innovation, mission, vision, Canvas, values
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma analýza business modelu.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolený podnik.
Analyzujte business model.
Navrhněte inovaci business modelu zvoleného podniku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma analýza business modelu.
II. Praktická část
Charakterizujte zvolený podnik.
Analyzujte business model.
Navrhněte inovaci business modelu zvoleného podniku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C.H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
MAURYA, Ash. Lean podnikání: přejděte od plánu A k plánu, který funguje. Brno: BizBooks, 2016, 232 s. ISBN 978-80-265-0506-8.
OSTERWALDER, Alexander a Yves PIGNEUR. Tvorba business modelů: příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev. 2. vydání. Brno: BizBooks, 2015, 278 s. ISBN 978-80-265-0025-4.
RIES, Eric. The lean startup: how constant innovation creates radically successful businesses. London: Portfolio Penguin, 2011, 320 s. ISBN 978-0-670-92160-7.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C.H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
MAURYA, Ash. Lean podnikání: přejděte od plánu A k plánu, který funguje. Brno: BizBooks, 2016, 232 s. ISBN 978-80-265-0506-8.
OSTERWALDER, Alexander a Yves PIGNEUR. Tvorba business modelů: příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev. 2. vydání. Brno: BizBooks, 2015, 278 s. ISBN 978-80-265-0025-4.
RIES, Eric. The lean startup: how constant innovation creates radically successful businesses. London: Portfolio Penguin, 2011, 320 s. ISBN 978-0-670-92160-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Karel Slinták, PhD., 16 bodů
Oponent práce: Ing. Ján Dvorský, Ph.D., 17 bodů
Otázky vedoucí:
nepoloženo
Otázky oponent:
1. Sformulujte najvýznamnejšie parciálne závery analytickej časti BP. S akým zámerom Ste vyberali metódy na hodnotenie analytickej časti BP? Zodpovězeno částečně
2. Vyberte si jeden Vami navrhovaných inovacii na vylepšienie business modelu a podrobne ho rozoberte. Zodpovězeno částečně
dr. Vydrová - Jaká je kapacitní naplněnost centra? Zodpovězeno částečně