Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace
vybrané společnosti a navržení jejího zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a
praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou část. Obsahem teoretické části je literární rešerše týkající se tématu marketingové komunikace a analytických metod. V praktické části je nejprve analyzován současný stav marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím analytických metod z teoretické části. Na základě zjištěných informaci byl poté vytvořen projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tento projekt obsahuje časový i finanční plán a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The purpose of this diploma thesis is to analyse the state of marketing communications in the selected company and to propose its improvement. The thesis divides in theoretical and practical part, which further divides in the analysis and the project. The theoretical part deals with marketing communications and analytical methods and carries out their research. The practical part analyses the todays' state of marketing communications in the selected company, using the analytical methods described in the theoretical part. The gained knowledge is subsequently used in creating the project of improving marketing communications in the selected company. The project contains the timeline, the financial plan and the risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, analýza, projekt
Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace
vybrané společnosti a navržení jejího zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a
praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou část. Obsahem teoretické části je literární rešerše týkající se tématu marketingové komunikace a analytických metod. V praktické části je nejprve analyzován současný stav marketingové komunikace vybrané společnosti s využitím analytických metod z teoretické části. Na základě zjištěných informaci byl poté vytvořen projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tento projekt obsahuje časový i finanční plán a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The purpose of this diploma thesis is to analyse the state of marketing communications in the selected company and to propose its improvement. The thesis divides in theoretical and practical part, which further divides in the analysis and the project. The theoretical part deals with marketing communications and analytical methods and carries out their research. The practical part analyses the todays' state of marketing communications in the selected company, using the analytical methods described in the theoretical part. The gained knowledge is subsequently used in creating the project of improving marketing communications in the selected company. The project contains the timeline, the financial plan and the risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, analýza, projekt
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy vytvořte návrh projektu na zlepšení marketingové komunikace.
Vytvořte časový plán a zhodnoťte finanční náročnost realizace projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy vytvořte návrh projektu na zlepšení marketingové komunikace.
Vytvořte časový plán a zhodnoťte finanční náročnost realizace projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
KARLÍČEK, Miroslav, Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vyd. PRAHA: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
HALADA, Jan. Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015, 118 s. ISBN 978-80-246-3075-5.
KARLÍČEK, Miroslav, Základy marketingu. 2. vyd. Praha: Grada, 2018, 288 s. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 2. zcela přepracované vyd. PRAHA: Grada, 2019, 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka Bc. Barbora Minxová výslovně souhlasila s předčasným zahájením státní závěrečné zkoušky, zkoušení započalo dříve, než bylo plánováno v časovém harmonogramu.
Vedoucí práce: Ing. Růžena Vorlová, Ph.D., 25 b.
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 27 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Jaká je aktuální konkurenční výhoda společnosti Radmil? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jaký navrhujete obsah příspěvků na Facebook? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Kdo bude dodavatel reklamních předmětů? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Z čeho se vycházelo při hodnocení míry dopadu a pravděpodobnosti rizika na s. 80 (především u zpoždění dodávky reklamních předmětů)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., Spolupracuje firma s architekty, projektanty? ZODPOVĚZENO ZCELA