Cílem diplomové práce je vytvoření marketingové kampaně pro fitness centrum Box-Fit Gym. Práce je tvořena teoretickou, analytickou a projektovou částí. Teoretická část obsahuje poznatky vztahující se k problematice marketingové kampaně, marketingu služeb a situačních analýz. Získané teoretické poznatky jsou dále využity při zpracování analytické části. Ta se věnuje představení fitness centra, a následné analýze současné marketingové strategie, benchmarkingu, PEST analýze, Porterovu modelu pěti sil a SWOT analýze. V rámci analýzy je proveden také kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum. Výsledky analytické části práce slouží jako podklad pro vypracování marketingové kampaně, jejímž cílem je vybudování loajality stávajících klientů, a také zvýšení povědomí o fitness centru a následné získání nových klientů. Projektová část obsahuje stanovení cílů a představení jednotlivých akčních plánů projektu, které jsou následně podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master's thesis aims to create a marketing campaign for the fitness center Box-Fit Gym. The thesis consists of theoretical, analytical, and project parts. The theoretical part contains knowledge related to the marketing campaign, marketing of services, and situational analyzes. The acquired theoretical knowledge is further used in the processing of the analytical part. The analytical part is dedicated to introducing the fitness center and analyzing its current marketing strategy, benchmarking, PEST analysis, Porter's five forces model, and SWOT analysis. In addition, quantitative and qualitative marketing research is also performed as part of the analysis. The results of the analytical part serve as the basis for the marketing campaign development, which aims at building the loyalty of existing clients, and also raising awareness of the fitness center and subsequently gaining new clients. The project part includes setting objectives and presenting individual project action plans, which are subsequently subjected to time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová kampaň, marketing služeb, analýza, marketingový výzkum, fitness centrum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing campaign, marketing of services, analysis, marketing research, fitness center
Rozsah průvodní práce
102 s. (167 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingové kampaně pro fitness centrum Box-Fit Gym. Práce je tvořena teoretickou, analytickou a projektovou částí. Teoretická část obsahuje poznatky vztahující se k problematice marketingové kampaně, marketingu služeb a situačních analýz. Získané teoretické poznatky jsou dále využity při zpracování analytické části. Ta se věnuje představení fitness centra, a následné analýze současné marketingové strategie, benchmarkingu, PEST analýze, Porterovu modelu pěti sil a SWOT analýze. V rámci analýzy je proveden také kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum. Výsledky analytické části práce slouží jako podklad pro vypracování marketingové kampaně, jejímž cílem je vybudování loajality stávajících klientů, a také zvýšení povědomí o fitness centru a následné získání nových klientů. Projektová část obsahuje stanovení cílů a představení jednotlivých akčních plánů projektu, které jsou následně podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master's thesis aims to create a marketing campaign for the fitness center Box-Fit Gym. The thesis consists of theoretical, analytical, and project parts. The theoretical part contains knowledge related to the marketing campaign, marketing of services, and situational analyzes. The acquired theoretical knowledge is further used in the processing of the analytical part. The analytical part is dedicated to introducing the fitness center and analyzing its current marketing strategy, benchmarking, PEST analysis, Porter's five forces model, and SWOT analysis. In addition, quantitative and qualitative marketing research is also performed as part of the analysis. The results of the analytical part serve as the basis for the marketing campaign development, which aims at building the loyalty of existing clients, and also raising awareness of the fitness center and subsequently gaining new clients. The project part includes setting objectives and presenting individual project action plans, which are subsequently subjected to time, cost, and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová kampaň, marketing služeb, analýza, marketingový výzkum, fitness centrum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing campaign, marketing of services, analysis, marketing research, fitness center
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k tématu marketingové kampaně.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou strategii fitness centra Box-Fit Gym.
Zpracujte projekt marketingové kampaně fitness centra Box-Fit Gym a projekt doplňte ekonomickou analýzou.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši k tématu marketingové kampaně.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou strategii fitness centra Box-Fit Gym.
Zpracujte projekt marketingové kampaně fitness centra Box-Fit Gym a projekt doplňte ekonomickou analýzou.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DIETRICH, Gini and Geoff LIVINGSTON. Marketing in the round: How to develop an integrated marketing campaign in digital era. 1st Edition. Indianapolis: Que Publishing, 2012, 224 p. ISBN 978-07897-4917-8.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 17th Edition. Boston: Pearson, 2017, 736 p. ISBN 978-1-292-22017-8.
KOTLER, Philip and Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 14th Edition. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012, 657 p. ISBN 01-321-0292-7.
RANDAZZO, Gary W. Developing Successful Marketing Strategies. 1st Edition. New York: Business Expert Press, 2014, 168 p. ISBN 978-1-60649-961-0.
Seznam doporučené literatury
DIETRICH, Gini and Geoff LIVINGSTON. Marketing in the round: How to develop an integrated marketing campaign in digital era. 1st Edition. Indianapolis: Que Publishing, 2012, 224 p. ISBN 978-07897-4917-8.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 17th Edition. Boston: Pearson, 2017, 736 p. ISBN 978-1-292-22017-8.
KOTLER, Philip and Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 14th Edition. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012, 657 p. ISBN 01-321-0292-7.
RANDAZZO, Gary W. Developing Successful Marketing Strategies. 1st Edition. New York: Business Expert Press, 2014, 168 p. ISBN 978-1-60649-961-0.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc., 25 b.
Oponent práce: Ing. Michael Kwarteng, Ph.D., 24 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Můžete, prosím, vysvětlit východiska pro stanovení výše % u hypotéz H1 a H2? (str. 38) ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Můžete komisi seznámit s projektem? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jaká byla motivace pustit se do tohoto projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Na základě vašich zjištění, řekněte komisi vaše doporučení pro společnost k rozšíření marketingové kampaně, který byl stanoven jako cíl projektu. ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) doc. Ing. Vratislav Kozák Ph.D., Je správný termín "hypotéza se potvrdila"? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ