Tato diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií nově vznikajícího víceúčelového areálu a tím je areál na Janovičkách u Broumova. Cílem práce je vytvoření projektu pro zlepšení marketingové komunikace daného areálu, přičemž je práce rozdělena do tří částí. Teoretická část popisuje marketing a komunikaci ve službách, marketingovou situační analýzu a obsahuje také kapitolu z podnikání. Analytická část se skládá z charakteristiky daného areálu a spolku BCB, definice konkurence, její analýzy a celkové analýzy současného stavu areálu z pohledu marketingu, za využití vybraných metod. Na analytickou část navazuje část projektová, která vychází právě z informací získaných v analytické části. Projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace BCB Koupálo Janovičky je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with marketing and communication strategy of freshly emerging multipurpose complex in Janovičky near Broumov. The aim of this thesis is to create a project to improve the marketing communication of the Koupálo Janovičky. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes marketing and communication in service, marketing situation analysis and also there is a chapter about business. The analytical part consists of the characteristics of mentioned complex and the BCB group, the definition of competitors, their analysis and the overal analysis of the current state of the complex in connection with marketing, using selected methods. The analytical part is followed by the project part, which is based on the information obtained in the analytical part. The project is focused on improving the marketing communication of BCB Koupálo Janovičky and it is subjected to cost, time and risk analysis.
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií nově vznikajícího víceúčelového areálu a tím je areál na Janovičkách u Broumova. Cílem práce je vytvoření projektu pro zlepšení marketingové komunikace daného areálu, přičemž je práce rozdělena do tří částí. Teoretická část popisuje marketing a komunikaci ve službách, marketingovou situační analýzu a obsahuje také kapitolu z podnikání. Analytická část se skládá z charakteristiky daného areálu a spolku BCB, definice konkurence, její analýzy a celkové analýzy současného stavu areálu z pohledu marketingu, za využití vybraných metod. Na analytickou část navazuje část projektová, která vychází právě z informací získaných v analytické části. Projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace BCB Koupálo Janovičky je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with marketing and communication strategy of freshly emerging multipurpose complex in Janovičky near Broumov. The aim of this thesis is to create a project to improve the marketing communication of the Koupálo Janovičky. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes marketing and communication in service, marketing situation analysis and also there is a chapter about business. The analytical part consists of the characteristics of mentioned complex and the BCB group, the definition of competitors, their analysis and the overal analysis of the current state of the complex in connection with marketing, using selected methods. The analytical part is followed by the project part, which is based on the information obtained in the analytical part. The project is focused on improving the marketing communication of BCB Koupálo Janovičky and it is subjected to cost, time and risk analysis.
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše popište zásady podnikání a využití marketingu.
II. Praktická část
Charakterizujte daný areál, přibližte jeho podnikatelský plán a definujte konkurenci.
Analyzujte současný stav areálu z pohledu marketingu.
Navrhněte zlepšení merketingové komunikace vybraného areálu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše popište zásady podnikání a využití marketingu.
II. Praktická část
Charakterizujte daný areál, přibližte jeho podnikatelský plán a definujte konkurenci.
Analyzujte současný stav areálu z pohledu marketingu.
Navrhněte zlepšení merketingové komunikace vybraného areálu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, M. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vyd. Praha: Grada, 221 s. ISBN 9788024757698.
MILLER, M. B2B digital marketing: [using the web to market directly to businesses]. Indianapolis: Que, 2012, 339 s. ISBN 9780789748874.
PERCY, L. Advertising, Promotion, and other aspects of Integrated Marketing Communications. United Kingdom: Taylor & Francis Ltd, 2018, 306 s. ISBN 9781138058323.
SEMERÁDOVÁ, T. a P. WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 9788025149591.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, M. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vyd. Praha: Grada, 221 s. ISBN 9788024757698.
MILLER, M. B2B digital marketing: [using the web to market directly to businesses]. Indianapolis: Que, 2012, 339 s. ISBN 9780789748874.
PERCY, L. Advertising, Promotion, and other aspects of Integrated Marketing Communications. United Kingdom: Taylor & Francis Ltd, 2018, 306 s. ISBN 9781138058323.
SEMERÁDOVÁ, T. a P. WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 9788025149591.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Radomír Vydra, 22 b.
Oponent práce: Ing. Petra Barešová, MSc., Ph.D., 7 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Jak budete vyhodnocovat úspěšnost jednotlivých akčních plánů? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Jaká další rizika můžete identifikovat při realizaci Vašeho projektu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Otázky oponenta práce:
1) V praktické části studentka uvádí nejednoznačně cílovou skupinu. Jaká je tedy hlavní cílová skupina nově vznikajícího areálu a navrhovaného projektu marketingové komunikace? NEZODPOVĚZENO
2) Benchmarking - jako jedno z kritérií studentka stanovila prezentace na sociálních sítích - podle čeho jste stanovila jednotlivá hodnocení? V textu DP není ničím podloženo a vysvětleno. NEZODPOVĚZENO
3) Na základě čeho, jste stanovila nákladovou analýzu? NEZODPOVĚZENO
Další otázky:
1) doc. Ing. Josef Kubík, CSc., Jakou analýzu jste provedla z pohledu marketingu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ