Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení internetového obchodu pro šumperskou pražírnu kávy. Práce je rozdělena do tří částí přičemž první část udává ucelený obraz o e-commerce, který byl zpracován na základě literární rešerše. Získané poznatky jsou dále zpracovány v analytické části, kde je analyzován jak samotný podnik, tak i aktuální přehled o e-commerce. Analytická část je doplněna také o výběr nejvhodnějšího technického řešení e-shopu pro vybraný podnik. Informace získané v předchozích kapitolách dávají podklad pro projektovou část. V této části je zpracován detailní návrh technického řešení e-shopu, propagace a způsoby vyhodnocení efektivnosti tohoto řešení. Závěrem je toto řešení podrobeno nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is focused on e-shop implementation project proposal for Šumperk coffee roaster. The thesis is devided into three parts first part gives a comprehensive view about e-commerce, which was processed on the basis of literary research. The acquired knowledge is further processed in the analytical part, where both the company itself and the current overview of e-commerce are analyzed. The analytical part is also supported by the selection of the most suitable technical solution for the selected company. The information obtained in the previous chapters provide the basis for the project part. In this part a detailed design of the technical solution of the e-shop, promotion and methods of evaluating the effectiveness of this solution are elaborated. Finally this solution is a subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
E-shop, e-commerce, SEO, internetové obchodování, SWOT analýza, SLEPT analýza
Klíčová slova v angličtině
E-shop, E-commerce, SEO, Online trading, SWOT Analysis, SLEPT Analysis
Rozsah průvodní práce
116 s., 2 s. (163 690)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení internetového obchodu pro šumperskou pražírnu kávy. Práce je rozdělena do tří částí přičemž první část udává ucelený obraz o e-commerce, který byl zpracován na základě literární rešerše. Získané poznatky jsou dále zpracovány v analytické části, kde je analyzován jak samotný podnik, tak i aktuální přehled o e-commerce. Analytická část je doplněna také o výběr nejvhodnějšího technického řešení e-shopu pro vybraný podnik. Informace získané v předchozích kapitolách dávají podklad pro projektovou část. V této části je zpracován detailní návrh technického řešení e-shopu, propagace a způsoby vyhodnocení efektivnosti tohoto řešení. Závěrem je toto řešení podrobeno nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Diploma thesis is focused on e-shop implementation project proposal for Šumperk coffee roaster. The thesis is devided into three parts first part gives a comprehensive view about e-commerce, which was processed on the basis of literary research. The acquired knowledge is further processed in the analytical part, where both the company itself and the current overview of e-commerce are analyzed. The analytical part is also supported by the selection of the most suitable technical solution for the selected company. The information obtained in the previous chapters provide the basis for the project part. In this part a detailed design of the technical solution of the e-shop, promotion and methods of evaluating the effectiveness of this solution are elaborated. Finally this solution is a subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
E-shop, e-commerce, SEO, internetové obchodování, SWOT analýza, SLEPT analýza
Klíčová slova v angličtině
E-shop, E-commerce, SEO, Online trading, SWOT Analysis, SLEPT Analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte poznatky zaměřené na elektronické obchodování a implementaci e-shopu.
II. Praktická část
Stručně představte společnost Kávomilka s.r.o. a analyzujte její současný stav.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zavedení e-shopu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte poznatky zaměřené na elektronické obchodování a implementaci e-shopu.
II. Praktická část
Stručně představte společnost Kávomilka s.r.o. a analyzujte její současný stav.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zavedení e-shopu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Second edition. London: KoganPage, 2019, 364 s. ISBN 9780749484224.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson Education, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 9788025143834.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KINGSNORTH, Simon. Digital marketing strategy: an integrated approach to online marketing. Second edition. London: KoganPage, 2019, 364 s. ISBN 9780749484224.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th ed. Boston: Pearson Education, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
MIKULÁŠKOVÁ, Petra a Mirek SEDLÁK. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. Brno: Computer Press, 2015, 408 s. ISBN 9788025143834.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., 28 b.
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., 24 b.
Otázky vedoucího práce:
1) Jak byly Vaše návrhy v projektové části přijaty ve společnosti? ZODPOVĚZENO ZCELA
Otázky oponenta práce:
1) Na základě, jakých dat či informací byly stanoveny oportunitní náklady projektu? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli rodinné pražírny, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D., Uvažovala jste o koncepci komunikační strategie e-shopu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., Zkoumala jste výstupní bariéry u e-shopu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ