Tato diplomová práce se zabývá hodnocením distanční výuky z pohledu žáků 2. stupně základních škol. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je v první kapitole definována a popsána výuka a další základní pojmy, které s ní úzce souvisí. Dále je zde popsána prezenční a distanční výuka. Druhá kapitola se zabývá obecně žákem druhého stupně základní školy.
Praktická část zahrnuje výsledky kvantitativního výzkumu. Zvolenou metodou sběru dat je dotazník, který byl distribuování žákům druhého stupně základních škol.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the evaluation of distance leasing from the perspective of primary school pupils. The work is dividend into two parts. In the theoretical part, the first charter defines and describes teaching and other basic concepts that are closely related to it. Furthermore, full-time and distance teaching is described here. The second charter deals with a general primary school student.
The practical part includes the results of quantitative research. The chosen method of data collection is a questionnaire, which was distributed to primary school students.
Klíčová slova
Distanční výuka, žák, základní škola.
Klíčová slova v angličtině
Distance learning, Student, Primary School.
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením distanční výuky z pohledu žáků 2. stupně základních škol. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je v první kapitole definována a popsána výuka a další základní pojmy, které s ní úzce souvisí. Dále je zde popsána prezenční a distanční výuka. Druhá kapitola se zabývá obecně žákem druhého stupně základní školy.
Praktická část zahrnuje výsledky kvantitativního výzkumu. Zvolenou metodou sběru dat je dotazník, který byl distribuování žákům druhého stupně základních škol.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the evaluation of distance leasing from the perspective of primary school pupils. The work is dividend into two parts. In the theoretical part, the first charter defines and describes teaching and other basic concepts that are closely related to it. Furthermore, full-time and distance teaching is described here. The second charter deals with a general primary school student.
The practical part includes the results of quantitative research. The chosen method of data collection is a questionnaire, which was distributed to primary school students.
Klíčová slova
Distanční výuka, žák, základní škola.
Klíčová slova v angličtině
Distance learning, Student, Primary School.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti školního vzdělávání, metod a forem edukace.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti školního vzdělávání, metod a forem edukace.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří, 2014. Základy pedagogiky. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-2014-8.
CHRÁSKA, Miroslav, 2007. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1369-4.
KRAUS, Blahoslav a Věra POLÁČKOVÁ, 2001. Člověk - prostředí - výchova: k otázkám sociální pedagogiky. Brno: Paido. ISBN 80-7315-004-2.
MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC, 2001. Výukové metody. Brno: Paido. ISBN 80-7315-039-5.
PRŮCHA, Jan, 2017. Moderní pedagogika. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1228-7.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří, 2014. Základy pedagogiky. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-2014-8.
CHRÁSKA, Miroslav, 2007. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1369-4.
KRAUS, Blahoslav a Věra POLÁČKOVÁ, 2001. Člověk - prostředí - výchova: k otázkám sociální pedagogiky. Brno: Paido. ISBN 80-7315-004-2.
MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC, 2001. Výukové metody. Brno: Paido. ISBN 80-7315-039-5.
PRŮCHA, Jan, 2017. Moderní pedagogika. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-1228-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila téma diplomové práce, design výzkumu a nejdůležitější výsledky výzkumného šetření. Odpověděla na otázky uvedené v posudcích. Proběhla diskuse.
Doc. Hladík požádal studentku, aby uvedla postup výběru výzkumného souboru. Studentka odpověděla.
dr. Hrbáčková komentovala kritéria adekvátně popsané interpretace dat.