Diplomová práce pojednává o krizovém řízení a krizové komunikaci Správy železnic, s.o. v době šíření coronaviru. Teoretická část je zaměřena na samotnou krizi podniku, krizový management a krizovou komunikaci. Pozornost je věnována problematice nejen s využitím obecného pojetí, ale také z pohledu současné epidemiologické situace. V praktické části je popsána aktuální úroveň krizové komunikace ve vybraném podniku, dále jsou použity metody pro identifikaci a analýzu rizik, a v závěru vytvořen vlastní projekt pro zlepšení krizové komunikace Správy železnic, s.o. v době šíření coronaviru.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with crisis management and crisis communication of the Sprava zeleznic, s.o. at the time of coronavirus spread. The theoretical part is focused on the crisis of the company, crisis management and crisis communication. Attention is paid to the issue not only with the use of a general concept, but also from the perspective of the current epidemiological situation. The practical part describes the current level of crisis communication in the selected company, methods for risk identification and analysis are used, and in the end created its own project to improve crisis communication of the Sprava zeleznic, s.o. during the spread of coronavirus.
Klíčová slova
krize, krizové řízení, krizová komunikace, Správa železnic, s.o., coronavirus
Klíčová slova v angličtině
crisis, crisis management, crisis communication, Sprava zeleznic, s.o., coronavirus
Rozsah průvodní práce
87 s. (120 173 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o krizovém řízení a krizové komunikaci Správy železnic, s.o. v době šíření coronaviru. Teoretická část je zaměřena na samotnou krizi podniku, krizový management a krizovou komunikaci. Pozornost je věnována problematice nejen s využitím obecného pojetí, ale také z pohledu současné epidemiologické situace. V praktické části je popsána aktuální úroveň krizové komunikace ve vybraném podniku, dále jsou použity metody pro identifikaci a analýzu rizik, a v závěru vytvořen vlastní projekt pro zlepšení krizové komunikace Správy železnic, s.o. v době šíření coronaviru.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with crisis management and crisis communication of the Sprava zeleznic, s.o. at the time of coronavirus spread. The theoretical part is focused on the crisis of the company, crisis management and crisis communication. Attention is paid to the issue not only with the use of a general concept, but also from the perspective of the current epidemiological situation. The practical part describes the current level of crisis communication in the selected company, methods for risk identification and analysis are used, and in the end created its own project to improve crisis communication of the Sprava zeleznic, s.o. during the spread of coronavirus.
Klíčová slova
krize, krizové řízení, krizová komunikace, Správa železnic, s.o., coronavirus
Klíčová slova v angličtině
crisis, crisis management, crisis communication, Sprava zeleznic, s.o., coronavirus
Zásady pro vypracování
Proveďte kritickou literární rešerši týkající se krizové komunikace a komunikace rizika.
Charakterizujte vybranou společnost a proveďte analýzu její krizové komunikace zejména v období krize způsobené epidemií Covid-19.
Navrhněte projekt zlepšení krizové komunikace a komunikace rizik vybrané společnosti.
Projekt podrobte časové, ekonomické a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Proveďte kritickou literární rešerši týkající se krizové komunikace a komunikace rizika.
Charakterizujte vybranou společnost a proveďte analýzu její krizové komunikace zejména v období krize způsobené epidemií Covid-19.
Navrhněte projekt zlepšení krizové komunikace a komunikace rizik vybrané společnosti.
Projekt podrobte časové, ekonomické a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
EVERLY, George S. a Albert W. WU. COVID-19: Peer Support and Crisis Communication Strategies to Promote Institutional Resilience. Annals of Internal Medicine [online]. USA: ACP, 2020 [cit. 2020-10-08]. Dostupné z: https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-1236
CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. 1. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2.
VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. 1. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2510-9.
Další doporučená literatura dle doporučení vedoucího diplomové práce.
Seznam doporučené literatury
EVERLY, George S. a Albert W. WU. COVID-19: Peer Support and Crisis Communication Strategies to Promote Institutional Resilience. Annals of Internal Medicine [online]. USA: ACP, 2020 [cit. 2020-10-08]. Dostupné z: https://www.acpjournals.org/doi/10.7326/M20-1236
CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. 1. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2.
VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. 1. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2510-9.
Další doporučená literatura dle doporučení vedoucího diplomové práce.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dr. Konečný: Vysvětlete položky absence interní komunikace a absence externí komunikace a příslušné scénáře uvedené v tabulce 6. - zodpovězeno, Jakým způsobem byli vybíráni respondenti pro dotazníkové šetření? Kdo jsou klíčový zaměstnanci a jaké procento z celkového počtu respondentů tvořili? - zodpovězeno