Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingového mixu. Marketingový mix má čtyři složky - výrobek (product), cena (price), umístění (placement) a propagace (promotion). Práce také pojednává o konkrétním marketingovém mixu výrobkové řady Energit firmy VITAR, s.r.o. Je provedena analýza všech čtyř P této výrobkové řady a jsou stanovena doporučení pro firmu ke změnám ve stávajícím marketingovém mixu řady Energit.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work deals problems of marketing mix. Marketing mix contains four parts - product, price, placement and promotion. The work also deals concrete marketing mix of product range Energit by VITAR, s.r.o. company. The analysis of the four P of this product range is made and recommendations for the company to make changes in existing marketing mix of product range Energit are determined.
Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingového mixu. Marketingový mix má čtyři složky - výrobek (product), cena (price), umístění (placement) a propagace (promotion). Práce také pojednává o konkrétním marketingovém mixu výrobkové řady Energit firmy VITAR, s.r.o. Je provedena analýza všech čtyř P této výrobkové řady a jsou stanovena doporučení pro firmu ke změnám ve stávajícím marketingovém mixu řady Energit.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work deals problems of marketing mix. Marketing mix contains four parts - product, price, placement and promotion. The work also deals concrete marketing mix of product range Energit by VITAR, s.r.o. company. The analysis of the four P of this product range is made and recommendations for the company to make changes in existing marketing mix of product range Energit are determined.
Po prostudování literárních pramenů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu obecně.
Analyzujte současnou strukturu marketingového mixu výrobkové řady Energit firmy Vitar, s.r.o.
Na základě analýzy zpracujte pro firmu Vitar doporučení k změnám v marketingovém mixu řady Energit.
Zásady pro vypracování
Po prostudování literárních pramenů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingového mixu obecně.
Analyzujte současnou strukturu marketingového mixu výrobkové řady Energit firmy Vitar, s.r.o.
Na základě analýzy zpracujte pro firmu Vitar doporučení k změnám v marketingovém mixu řady Energit.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., et al. Marketing : základy a postupy. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
KOTLER, P. Marketing Management : analýza plánování využití kontrola. Přel. doc. Ing. Václav Dolanský, Ing. Stanislav Jurnečka. 9. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., et al. Marketing : základy a postupy. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
KOTLER, P. Marketing Management : analýza plánování využití kontrola. Přel. doc. Ing. Václav Dolanský, Ing. Stanislav Jurnečka. 9. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dostál: Jaké jsou nákady na reklamu pro výrobky řady ENERGIT?
Kameníková: Změnila jste, že firma vynaloží ročně 18 mil. na reklamu, využívá tedy služby reklamní agentury, které? Jaká je Vaše cílová skupina?