Bakalářská práce je zaměřena na drogovou problematiku, problematiku kriminality mládeže, jejich prevenci a prevenci rizikového chování na základních školách s druhým stupněm v Uherském Hradišti a jejich preventivní programy.
Annotation in English
Bachelor thesis is devoted to drug issues, youth crime and their prevention, and prevention of risky behaviour in middle schools with the second degree in Uherske Hradiste and their preventive programs.
Keywords
drogy, drogová prevence, prvence kriminality, kriminalita mládeže, základní škola, Uherské Hradiště, prevence rizikového chování
Bakalářská práce je zaměřena na drogovou problematiku, problematiku kriminality mládeže, jejich prevenci a prevenci rizikového chování na základních školách s druhým stupněm v Uherském Hradišti a jejich preventivní programy.
Annotation in English
Bachelor thesis is devoted to drug issues, youth crime and their prevention, and prevention of risky behaviour in middle schools with the second degree in Uherske Hradiste and their preventive programs.
Keywords
drogy, drogová prevence, prvence kriminality, kriminalita mládeže, základní škola, Uherské Hradiště, prevence rizikového chování
Na základě dostupných zdrojů zpracujte teoretické poznatky a formulujte teoretická východiska k danénu tématu.
Analyzujte druhy drogové prevence a prevence kriminality mládeže.
Vyhodnoťte aktuální stav prevence v rámci druhého stupně základních škol v Uherském Hradišti.
Na základě vyhodnocených výsledků navrhněte případné změny a návrhy ke zefektivnění drogové prevence a prevence kriminality na základních školách v Uheském Hradišti.
Research Plan
Na základě dostupných zdrojů zpracujte teoretické poznatky a formulujte teoretická východiska k danénu tématu.
Analyzujte druhy drogové prevence a prevence kriminality mládeže.
Vyhodnoťte aktuální stav prevence v rámci druhého stupně základních škol v Uherském Hradišti.
Na základě vyhodnocených výsledků navrhněte případné změny a návrhy ke zefektivnění drogové prevence a prevence kriminality na základních školách v Uheském Hradišti.
Recommended resources
KALINA, Kamil a kol. Klinická adiktologie. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2015. 696 stran. Psyché. ISBN 978-80-247-4331-8.
MATOUŠEK, Oldřich a MATOUŠKOVÁ, Andrea. Mládež a delikvence: možné příčiny, struktura, programy prevence kriminality mládeže. Vyd. 3., aktualiz. Praha: Portál, 2011. 336 s. ISBN 978-80-7367-825-8.
SVATOŠ, Roman. Prevence kriminality. Druhé aktualizované vydání. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2016. 132 stran. Studia. ISBN 978-80-7556-009-4.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Recommended resources
KALINA, Kamil a kol. Klinická adiktologie. Vydání 1. Praha: Grada Publishing, 2015. 696 stran. Psyché. ISBN 978-80-247-4331-8.
MATOUŠEK, Oldřich a MATOUŠKOVÁ, Andrea. Mládež a delikvence: možné příčiny, struktura, programy prevence kriminality mládeže. Vyd. 3., aktualiz. Praha: Portál, 2011. 336 s. ISBN 978-80-7367-825-8.
SVATOŠ, Roman. Prevence kriminality. Druhé aktualizované vydání. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, z.ú., 2016. 132 stran. Studia. ISBN 978-80-7556-009-4.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Enclosed appendices
0
Appendices bound in thesis
maps, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka prezentovala výsledky své bakalářské práce na téma: Preventivní výchovné programy zaměřené na drogovou prevenci a prevenci kriminality na druhém stupni základních škol v Uherském Hradišti.
Byly přečteny posudky vedoucího i oponenta. Následně studentka zodpověděla doplňující otázky oponenta práce doc. RSDr. Václava Loška, CSc.: Jaký je Váš názor na snížení trestní odpovědnosti dětí?
Další dotazy byly položeny prof. Ph.D. Vladimírem Šefčíkem, CSc.: Kde jsou slabé stránky kriminality dětí?, Máte nějakou zpětnou vazbu a chcete svou práci dále rozvíjet?, a doc. RSDr. Václavem Loškem CSc.:Jak profesně blízko máte k této problematice?, Jak chcete děti vést k vědecké činnosti?
Studentka zodpověděla otázky oponenta a následně odpovídala na otázky komise a vyslechla si doporučení pro zlepšení.
Obhajoba i zodpovězení otázek byly na výborné úrovni.