Tato diplomová práce je založena na informační rešerši z oblasti prodejních a poprodejních servisů, projektového řízení, reengineeringu a stavebního spoření v České republice a dále na základě konkrétních poznatků z praxe Stavební spořitelny České spořitelny, a.s. Hlavním cílem je na základě provedené analýzy současného stavu prodejních a poprodejních procesů ve Stavební spořitelně České spořitelny, a.s. a na základě zhodnocení předností a nedostatků současného stavu navrhnout reengineering vybraného procesu.
Anotace v angličtině
Diese Diplomarbeit basiert auf einer Informationsrecherche im Bereich der Verkaufsproze-ssen, Projektmanagements, Reengineering und des Bausparmarkts in der Tschechischen Republik und aufgrund konkreter Erkenntnisse aus der unternehmerischen Praxis der Bausparkasse der Tschechischen Sparkasse ( Stavební spořitelna České spořitelny a.s. ). Das Hauptziel der Diplomarbeit ist es aufgrund einer wissenschaftlichen Analyse der der-zeitigen Verkaufsprozesse und des Services nach dem Verkauf der Bausparkasse der Tschechischen Sparkasse, sowie einer Bewertung von Vorteilen und Nachteilen der jetzi-gen Praxis, ein Reengineering dieser Prozesse vorzuschlagen und dadurch ein optimaleres Verkaufssystem zu entwickeln.
Klíčová slova
stavební spoření, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s., prodejní servis, poprodejní servis, reengineering, projekt, analýza, proces
Klíčová slova v angličtině
Bausparen, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s., Verkaufsservice, Service nach dem Verkauf, Reengineering, Projekt, Analyse.
Rozsah průvodní práce
97 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je založena na informační rešerši z oblasti prodejních a poprodejních servisů, projektového řízení, reengineeringu a stavebního spoření v České republice a dále na základě konkrétních poznatků z praxe Stavební spořitelny České spořitelny, a.s. Hlavním cílem je na základě provedené analýzy současného stavu prodejních a poprodejních procesů ve Stavební spořitelně České spořitelny, a.s. a na základě zhodnocení předností a nedostatků současného stavu navrhnout reengineering vybraného procesu.
Anotace v angličtině
Diese Diplomarbeit basiert auf einer Informationsrecherche im Bereich der Verkaufsproze-ssen, Projektmanagements, Reengineering und des Bausparmarkts in der Tschechischen Republik und aufgrund konkreter Erkenntnisse aus der unternehmerischen Praxis der Bausparkasse der Tschechischen Sparkasse ( Stavební spořitelna České spořitelny a.s. ). Das Hauptziel der Diplomarbeit ist es aufgrund einer wissenschaftlichen Analyse der der-zeitigen Verkaufsprozesse und des Services nach dem Verkauf der Bausparkasse der Tschechischen Sparkasse, sowie einer Bewertung von Vorteilen und Nachteilen der jetzi-gen Praxis, ein Reengineering dieser Prozesse vorzuschlagen und dadurch ein optimaleres Verkaufssystem zu entwickeln.
Klíčová slova
stavební spoření, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s., prodejní servis, poprodejní servis, reengineering, projekt, analýza, proces
Klíčová slova v angličtině
Bausparen, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s., Verkaufsservice, Service nach dem Verkauf, Reengineering, Projekt, Analyse.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma prodejních a poprodejních procesů.
Charakterizujte reengineering procesů.
Charakterizujte projektové řízení.
II. Praktická část
Proveďte analýzu trhu stavebního spoření v ČR.
Proveďte analýzu současného stavu prodejních a poprodejních procesů ve Stavební spořitelně České spořitelny, a.s.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a zdůvodněte nutnost reengineeringu.
Projektově zpracujte reengineering procesu prodejního a poprodejního servisu ve SSČS, a.s.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma prodejních a poprodejních procesů.
Charakterizujte reengineering procesů.
Charakterizujte projektové řízení.
II. Praktická část
Proveďte analýzu trhu stavebního spoření v ČR.
Proveďte analýzu současného stavu prodejních a poprodejních procesů ve Stavební spořitelně České spořitelny, a.s.
Na základě výsledků analýzy zhodnoťte přednosti a nedostatky současného stavu a zdůvodněte nutnost reengineeringu.
Projektově zpracujte reengineering procesu prodejního a poprodejního servisu ve SSČS, a.s.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HROMKOVÁ, L., HOLOČIOVÁ, Z. Teorie průmyslových podnikatelských systémů I. 2. vydání. Zlín: UTB ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-270-X
[2] KOVÁŘ, F., KOŽÍŠKOVÁ, H., HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, K. Teorie průmyslových podnikatelských systémů II. Zlín: UTB ve Zlíně, 2004. ISBN 80-7318-189-4
[3] PATZAK, G., RATTAY, G. Projekt Management: Leitfaden zum Management von Projekten, Projektportfolios und projektorientierten Unternehmen. 3. vydání. Wien: Linde Wien, 1998. 589 s. ISBN 3-85122-757-3
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 195 s. ISBN 80-247-0447-1
Seznam doporučené literatury
[1] HROMKOVÁ, L., HOLOČIOVÁ, Z. Teorie průmyslových podnikatelských systémů I. 2. vydání. Zlín: UTB ve Zlíně, 2005. ISBN 80-7318-270-X
[2] KOVÁŘ, F., KOŽÍŠKOVÁ, H., HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, K. Teorie průmyslových podnikatelských systémů II. Zlín: UTB ve Zlíně, 2004. ISBN 80-7318-189-4
[3] PATZAK, G., RATTAY, G. Projekt Management: Leitfaden zum Management von Projekten, Projektportfolios und projektorientierten Unternehmen. 3. vydání. Wien: Linde Wien, 1998. 589 s. ISBN 3-85122-757-3
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozš. vyd. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 195 s. ISBN 80-247-0447-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Hromková - Jaké jsou hlavní nedostatky prodejního a poprodejního servisu ČS?