Bakalářská práce se zabývá komunikací projektu Den trenérů mládeže neziskové organizace Díky, trenére. V teoretické části se věnuje problematice neziskových organizací, stručně popisuje základní přístupy ke komunikaci i k novým trendům v komunikaci v této oblasti. Praktická část práce je pak zaměřena na analýzu a kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s podporou SWOT a PEST analýzy týkající se komunikace. Na základě výsledků a analýz jsou poté doporučeny komunikační aktivity.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the communication of the Den trenérů mládeže of the non-profit organization Díky, trenére. The theoretical part deals with the issue of non-profit organizations, briefly describes the basic approaches to communication and new trends in communication in this area. The practical part of the work is then focused on analysis and qualitative research in the form of interviews with the support of SWOT and PEST analysis related to communication. Based on the results and analyzes, communication activities are then recommended.
Klíčová slova
nezisková organizace, komunikační plán, marketingová komunikace, neziskový sektor, marketing v neziskovém sektoru, image neziskové organizace, Den trenérů mládeže, Díky trenére
Klíčová slova v angličtině
non-profit organization, communication plan, marketing communication, non-profit sector, marketing in the non-profit sector, image of non-profit organization, Den trenérů mládeže, Díky trenére
Rozsah průvodní práce
63 s. (90 768 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá komunikací projektu Den trenérů mládeže neziskové organizace Díky, trenére. V teoretické části se věnuje problematice neziskových organizací, stručně popisuje základní přístupy ke komunikaci i k novým trendům v komunikaci v této oblasti. Praktická část práce je pak zaměřena na analýzu a kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s podporou SWOT a PEST analýzy týkající se komunikace. Na základě výsledků a analýz jsou poté doporučeny komunikační aktivity.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the communication of the Den trenérů mládeže of the non-profit organization Díky, trenére. The theoretical part deals with the issue of non-profit organizations, briefly describes the basic approaches to communication and new trends in communication in this area. The practical part of the work is then focused on analysis and qualitative research in the form of interviews with the support of SWOT and PEST analysis related to communication. Based on the results and analyzes, communication activities are then recommended.
Klíčová slova
nezisková organizace, komunikační plán, marketingová komunikace, neziskový sektor, marketing v neziskovém sektoru, image neziskové organizace, Den trenérů mládeže, Díky trenére
Klíčová slova v angličtině
non-profit organization, communication plan, marketing communication, non-profit sector, marketing in the non-profit sector, image of non-profit organization, Den trenérů mládeže, Díky trenére
Zásady pro vypracování
1. Rešerše odborné literatury a zdrojů, která se zaměřuje na marketingovou komunikaci v neziskovém sektoru s akcentem na oblast sportu.
2. Na základě teoretické báze specifikujte cíle práce a stanovte odpovídajících výzkumné otázky.
3. Realizujte kvalitativní výzkum u zvolené cílové skupiny, tzn. účastníků projektu, s podporou SWOT a PEST analýz směřujících k dosažení cíle.
4. Na základě výsledných dat zodpovězte výzkumné otázky a předložte případná doporučení pro komunikaci projektu.
5. Doporučení a předání získaných dat spolku pro nastavení další komunikace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše odborné literatury a zdrojů, která se zaměřuje na marketingovou komunikaci v neziskovém sektoru s akcentem na oblast sportu.
2. Na základě teoretické báze specifikujte cíle práce a stanovte odpovídajících výzkumné otázky.
3. Realizujte kvalitativní výzkum u zvolené cílové skupiny, tzn. účastníků projektu, s podporou SWOT a PEST analýz směřujících k dosažení cíle.
4. Na základě výsledných dat zodpovězte výzkumné otázky a předložte případná doporučení pro komunikaci projektu.
5. Doporučení a předání získaných dat spolku pro nastavení další komunikace projektu.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R., 2011. Marketing neziskových organizací. 1.vyd. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-01-9.
HANNAGAN, T. J., 1996. Marketing pro neziskový sektor. 1.vyd. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-07-7.
NOVÁ, J. a kol., 2016. Management, marketing a ekonomika sportu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-8346-2.
REKTOŘÍK, J. a kol., 2001. Organizace neziskového sektoru. 1.vyd. doplněné. Praha: Eko-press, s.r.o. ISBN 80-86119-41-6.
SALAMON, L. M., ANHEIER, H. K., 1992. In search of the Nonprofit Sector II: The Pro-blem of Classification. [dokument]. Baltimore: The John Hopkins University Institute for Policy Studies. 32 s. ISBN 1-886333-09-2.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R., 2011. Marketing neziskových organizací. 1.vyd. Zlín: VeRBuM. ISBN 978-80-87500-01-9.
HANNAGAN, T. J., 1996. Marketing pro neziskový sektor. 1.vyd. Praha: Management Press. ISBN 80-85943-07-7.
NOVÁ, J. a kol., 2016. Management, marketing a ekonomika sportu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-8346-2.
REKTOŘÍK, J. a kol., 2001. Organizace neziskového sektoru. 1.vyd. doplněné. Praha: Eko-press, s.r.o. ISBN 80-86119-41-6.
SALAMON, L. M., ANHEIER, H. K., 1992. In search of the Nonprofit Sector II: The Pro-blem of Classification. [dokument]. Baltimore: The John Hopkins University Institute for Policy Studies. 32 s. ISBN 1-886333-09-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Prosím uveďte všechny cílové skupiny projektu Den trenérů mládeže a definujte jakými komunikačními kanály je můžete nejlépe oslovit.
" V svém bakalářském projektu uvádíte, že v rámci online prostředí spolek komunikuje přes Facebook stránku Díky, trenére. Dále spolek disponuje profily na Instagramu, YouTube a má i vlastní internetovou stránku (viz. s. 41-42). Jakými aktivitami můžete tyto kanály aktivovat tak, aby oslovily co největší cílovou skupinu projektu Den trenérů mládeže? Dokázal byste odhadnout rozpočet na jednotlivé online aktivity, jejichž cílem by bylo zvýšit brand awareness projektu?
" Mohl byste prosím uvést Váš názor na sportovní sponzoring v neziskových organizacích? Dokázal byste uvést nějakou společnost na českém trhu, která by mohla akci Den trenérů mládeže sponzorovat, přičemž by samozřejmě takové spojení bylo vhodné pro danou firmu i pro spolek?
Student plně odpověděl na otázky.