Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy má za cíl zjistit, jak efektivní byla marketingová komunikace inovační činnosti na základní škole, respektive míru spokojenosti rodičů dětí, které navštěvují Základní školu v Čáslavi, s online výukou a s komunikací školy ve specifické době způsobené pandemickou situací v naší zemi. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení a teoretická východiska pojmů marketing, komunikace, marketingová komunikace a inovace s přesahem do oblasti školství. V praktické části práce zkoumá nakolik efektivní byla komunikace školy při implementaci inovačních aktivit.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis entitled Marketing communication of innovative activities of primary school aims to find out how effective was marketing communication of innovative activities at primary school, respectively the level of satisfaction of parents of children attending primary school in Čáslav, with online teaching and communication of school at specific time caused by pandemic situation. in our country. The theoretical part of the bachelor's thesis is focused on the definition and theoretical basis of the concepts of marketing, communication, marketing communication and innovation with an overlap in the field of education. The practical part of the thesis examines how effective the communication of the school was in the implementation of innovation activities.
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy má za cíl zjistit, jak efektivní byla marketingová komunikace inovační činnosti na základní škole, respektive míru spokojenosti rodičů dětí, které navštěvují Základní školu v Čáslavi, s online výukou a s komunikací školy ve specifické době způsobené pandemickou situací v naší zemi. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení a teoretická východiska pojmů marketing, komunikace, marketingová komunikace a inovace s přesahem do oblasti školství. V praktické části práce zkoumá nakolik efektivní byla komunikace školy při implementaci inovačních aktivit.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis entitled Marketing communication of innovative activities of primary school aims to find out how effective was marketing communication of innovative activities at primary school, respectively the level of satisfaction of parents of children attending primary school in Čáslav, with online teaching and communication of school at specific time caused by pandemic situation. in our country. The theoretical part of the bachelor's thesis is focused on the definition and theoretical basis of the concepts of marketing, communication, marketing communication and innovation with an overlap in the field of education. The practical part of the thesis examines how effective the communication of the school was in the implementation of innovation activities.
Realizujte kvantitativní výzkum na zvoleném vzorku cílové skupiny.
Vyhodnoťe výsledky výzkumu a jejich interpretujte je.
Navrhněte implementaci a doporučení pro praktická využití.
Seznam doporučené literatury
DOČEKAL, Daniel, Jan Müller, Anastázie Harris, Luboš Heger a kol. 2019. Dítě v síti: Manuál pro rodiče a učitele, kteří chtějí rozumět digitálnímu světu mladé generace. Praha: Mladá fronta, a.s. ISBN 978-80-204-5145-3
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel Horňák a kolektiv. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-4354-7
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-5769-8
KARTOUS, Bob. 2019. No future: Vezeme děti na parním stroji do virtuální reality?. Praha: 65. pole. ISBN 978-80-88268-30-7
PRŮCHA, Jan. 2002. Moderní pedagogika. 3., přepracované a aktualizované vydání. Praha: Portál. ISBN 80-7367-047-X
PRŮCHA, Jan. 2004. Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. 2. vydání. Praha: Portál. ISBN 80-7178-977-1
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2009. Marketingové řízení školy. 2. vydání. Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s. ISBN 978-80-7357-494-9
WALTEROVÁ, Eliška, Karel Černý, David Greger, Martin Chvál. 2010. Školství ? věc (ne)veřejná: názory veřejnosti na školu a vzdělávání. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1882-1
Seznam doporučené literatury
DOČEKAL, Daniel, Jan Müller, Anastázie Harris, Luboš Heger a kol. 2019. Dítě v síti: Manuál pro rodiče a učitele, kteří chtějí rozumět digitálnímu světu mladé generace. Praha: Mladá fronta, a.s. ISBN 978-80-204-5145-3
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel Horňák a kolektiv. 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-4354-7
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-5769-8
KARTOUS, Bob. 2019. No future: Vezeme děti na parním stroji do virtuální reality?. Praha: 65. pole. ISBN 978-80-88268-30-7
PRŮCHA, Jan. 2002. Moderní pedagogika. 3., přepracované a aktualizované vydání. Praha: Portál. ISBN 80-7367-047-X
PRŮCHA, Jan. 2004. Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. 2. vydání. Praha: Portál. ISBN 80-7178-977-1
SVĚTLÍK, Jaroslav. 2009. Marketingové řízení školy. 2. vydání. Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s. ISBN 978-80-7357-494-9
WALTEROVÁ, Eliška, Karel Černý, David Greger, Martin Chvál. 2010. Školství ? věc (ne)veřejná: názory veřejnosti na školu a vzdělávání. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1882-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaká byla celková velikosti zkoumaného vzorku?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Nejsou požadavky na online výuku rozdílené na první a druhém stupni základní školy? Pokud ano, nebylo by efektivnější pracovat se zjištěnými daty právě podle jednotlivých stupňů základní školy? Byly by data odlišná či podobná?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.