Bakalářská práce pojednává o budování značky Zlínského výrobce oblečení Madeover clothing. Úvodní část se věnuje teorii, kde práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a roli jednotlivých složek marketingového mixu, dále pak možnostem budování značky a roli u jednotlivých cílových skupin. V praktické části je nejprve popsána značka, její vývoj, působení a historie. Dále je v této části provedena analýza marketingové komunikace značky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with building the brand of the Zlín clothing manufacturer Madeover clothing. The introductory part deals with the theory, where the work clarifies the concepts of marketing communication and the role of individual components of the marketing mix, as well as the possibilities of building a brand and the role of individual target groups. The practical part first describes the brand, its development, operation and history. Furthermore, in this part, an analysis of brand marketing communication was performed.
Bakalářská práce pojednává o budování značky Zlínského výrobce oblečení Madeover clothing. Úvodní část se věnuje teorii, kde práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a roli jednotlivých složek marketingového mixu, dále pak možnostem budování značky a roli u jednotlivých cílových skupin. V praktické části je nejprve popsána značka, její vývoj, působení a historie. Dále je v této části provedena analýza marketingové komunikace značky.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with building the brand of the Zlín clothing manufacturer Madeover clothing. The introductory part deals with the theory, where the work clarifies the concepts of marketing communication and the role of individual components of the marketing mix, as well as the possibilities of building a brand and the role of individual target groups. The practical part first describes the brand, its development, operation and history. Furthermore, in this part, an analysis of brand marketing communication was performed.
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5.
PURKISS, John a David ROYSTON-LEE, 2014. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Přeložila Mrkéta Hrbková. Praha: Synergie. ISBN 978-80-7370-295-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ, 2019. Fashion management. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-2113-7.
KARLÍČEK, Miroslav, 2018. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5.
PURKISS, John a David ROYSTON-LEE, 2014. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Přeložila Mrkéta Hrbková. Praha: Synergie. ISBN 978-80-7370-295-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ, 2018. Reklama: jak dělat reklamu. 4. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Známost značky je velmi založena na osobních referencích. Ty se vytvářejí na eventových akcích, jak ukazuje i King of the Yellow Hills. Nestálo by za zvážení rozšíření účasti na těchto typech akcí třeba i jiných pořadatelů? Pokud je to s ohledem na personální kapacitu firmy možné?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2. Na základě výsledků dotazníkového šetření doporučujete ke zvážení rozšíření sortimentu pro ženy, přestože primární cílovou skupinou značky jsou muži. Jaká jsou rizika a zároveň příležitosti takového rozhodnutí?
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3. Značku Madeover vnímám na základě této práce jako menší, poměrně úzce regionálně zaměřenou a komunitní. Zároveň má nepochybně řadu příležitostí ke svému růstu. Měnily by se nějak nástroje komunikačního mixu, pokud by se značka rozhodla investovat do svého růstu a z regionu Zlínska se například chtěla stát značkou úspěšnou minimálně na celé Moravě nebo v celém Česku?
Student plně odpověděl na položenou otázku.