Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. V teoretické části je nejprve definován pojem event z obecného hlediska. Na něj navazuje charakteristika hudebního eventu, následně je rozebrán marketing hudebních eventů a z něj vycházející marketingový a komunikační mix.
V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na event Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. In the theoretical part, the term event from a general point of view is first defined. It is followed by the characteristics of a music event, then the marketing of music events and the resulting marketing and communication mix is analyzed in more detail.
In the practical part, the findings from theoretical part are applied in the form of analysis to the event Vitani prvaku UTB 2018 and its marketing communication. Also, the questionnaire survey is evaluated and obtained results are analyzed.
Klíčová slova
event, hudební event, marketingový mix, komunikační mix, Vítání prváků UTB
Klíčová slova v angličtině
event, music event, marketing mix, promotional mix, Vitani prvaku UTB
Rozsah průvodní práce
65
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. V teoretické části je nejprve definován pojem event z obecného hlediska. Na něj navazuje charakteristika hudebního eventu, následně je rozebrán marketing hudebních eventů a z něj vycházející marketingový a komunikační mix.
V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na event Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. In the theoretical part, the term event from a general point of view is first defined. It is followed by the characteristics of a music event, then the marketing of music events and the resulting marketing and communication mix is analyzed in more detail.
In the practical part, the findings from theoretical part are applied in the form of analysis to the event Vitani prvaku UTB 2018 and its marketing communication. Also, the questionnaire survey is evaluated and obtained results are analyzed.
Klíčová slova
event, hudební event, marketingový mix, komunikační mix, Vítání prváků UTB
Klíčová slova v angličtině
event, music event, marketing mix, promotional mix, Vitani prvaku UTB
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury, vypracujte teoretická východiska k tématu práce a definujte základní pojmy.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte výzkumné metody.
3. Zpracujte analýzu marketingové komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 a realizujte šetření na zvolené cílové skupině.
4. Z analýzy a ze zjištěných dat vyvoďte závěry, zodpovězte položené výzkumné otázky a navrhněte doporučení pro další ročník projektu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury, vypracujte teoretická východiska k tématu práce a definujte základní pojmy.
2. Stanovte cíl práce, formulujte výzkumné otázky a zvolte výzkumné metody.
3. Zpracujte analýzu marketingové komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 a realizujte šetření na zvolené cílové skupině.
4. Z analýzy a ze zjištěných dat vyvoďte závěry, zodpovězte položené výzkumné otázky a navrhněte doporučení pro další ročník projektu.
Seznam doporučené literatury
DOWSON, Ruth a David BASSETT, 2018. Event planning and management: principles, planning and practice. Second edition. London: KoganPage. ISBN 978-0749483319.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
DOWSON, Ruth a David BASSETT, 2018. Event planning and management: principles, planning and practice. Second edition. London: KoganPage. ISBN 978-0749483319.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav, 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, 2007. Moderní marketing. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
ŠINDLER, Petr, 2003. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studentku na obhajobě bakalářské práce.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr.Nemeškalová, oponent):
1. Jakým způsobem probíhala distribuce online dotazníku?
2. Které z výsledků výzkumu jsou pro Vás, jako pro organizátorku akce, překvapivé?
3. Můžete uvést nějaká doporučení pro další ročníky eventu?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.