Tato práce zkoumá generaci narozenou v tomto tisíciletí a její postoj k environmentalistice. Kromě jejího postoje je tato práce zaměřená také na míru spokojenosti generace s komunikací o problematice a také zapojení generace do řešení environmentálních problémů. V teoretické části práce nalezneme pojmy z oblasti marketingu, komunikace, médií, environmentalistiky a corporate identity, které jsou potřebné k pochopení praktické části a celé bakalářské práce. V praktické části se nachází rozbor dotazníkového šetření a odpovědi na výzkumné otázky včetně doporučení do budoucna.
Anotace v angličtině
This thesis examines generation born in this millennium and it's attitude towards environ-mentalism. Thesis also measures how much is this generation satisfied with communication about environmental issues and also how much is generation involved in solving these is-sues. In the theoretical part we can find descriptions of conceptions from fields of marke-ting, communication, media, environmentalism and corporate identity. They are necessary for understanding the practical part and whole thesis. In the practical part there is also a summary of research with recommendations for the future.
Klíčová slova
environmentalismus, environmentalistika, ekologie, dospívající generace, marketing, média
Klíčová slova v angličtině
environmentalism, ecology, aging generation, marketing, media
Rozsah průvodní práce
53 s. (85 254 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce zkoumá generaci narozenou v tomto tisíciletí a její postoj k environmentalistice. Kromě jejího postoje je tato práce zaměřená také na míru spokojenosti generace s komunikací o problematice a také zapojení generace do řešení environmentálních problémů. V teoretické části práce nalezneme pojmy z oblasti marketingu, komunikace, médií, environmentalistiky a corporate identity, které jsou potřebné k pochopení praktické části a celé bakalářské práce. V praktické části se nachází rozbor dotazníkového šetření a odpovědi na výzkumné otázky včetně doporučení do budoucna.
Anotace v angličtině
This thesis examines generation born in this millennium and it's attitude towards environ-mentalism. Thesis also measures how much is this generation satisfied with communication about environmental issues and also how much is generation involved in solving these is-sues. In the theoretical part we can find descriptions of conceptions from fields of marke-ting, communication, media, environmentalism and corporate identity. They are necessary for understanding the practical part and whole thesis. In the practical part there is also a summary of research with recommendations for the future.
Klíčová slova
environmentalismus, environmentalistika, ekologie, dospívající generace, marketing, média
Klíčová slova v angličtině
environmentalism, ecology, aging generation, marketing, media
Zásady pro vypracování
1. Sběr podkladů k práci a rešerše pomocí knižních zdrojů a internetu. 2. Nadefinování částí práce a základních pojmů, výzkumných otázek a metodiky práce. 3. Získání dat potřebných k dokončení práce pomocí kvantitativní metody formou dotazníků. 4. Vyhodnocení získaných dat. 5. Zodpovězení výzkumných otázek vypracování doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Sběr podkladů k práci a rešerše pomocí knižních zdrojů a internetu. 2. Nadefinování částí práce a základních pojmů, výzkumných otázek a metodiky práce. 3. Získání dat potřebných k dokončení práce pomocí kvantitativní metody formou dotazníků. 4. Vyhodnocení získaných dat. 5. Zodpovězení výzkumných otázek vypracování doporučení.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ, 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 254 s. ISBN 9788087500804.
COLLIN, P. H. Dictionary of ecology and the environment. 3rd edition. Teddington, Middlesex: Peter Collin Publishing, 1995, 253 s. ISBN 0948549742.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 9788026067719.
LEE, Nancy R. a Philip KOTLER. 2016. Social marketing: changing behaviors for good. 5th edition. Los Angeles: SAGE, xv, 567 s. ISBN 9781452292144.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 8086898482.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim a Lenka HARANTOVÁ, 2016. Sociální marketing. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 254 s. ISBN 9788087500804.
COLLIN, P. H. Dictionary of ecology and the environment. 3rd edition. Teddington, Middlesex: Peter Collin Publishing, 1995, 253 s. ISBN 0948549742.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka Design, c2014, 128 s. ISBN 9788026067719.
LEE, Nancy R. a Philip KOTLER. 2016. Social marketing: changing behaviors for good. 5th edition. Los Angeles: SAGE, xv, 567 s. ISBN 9781452292144.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 8086898482.
Přílohy volně vložené
Excel tabulka s odpovědmi z dotazníkového šetření
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jaké výsledky výzkumu Vám přišly osobně nejvíce překvapivé a přínosné?
2. Jakým způsobem probíhala distribuce online dotazníků středoškolákům?
3. Podařilo by se Vám k obhajobě připravit stručnou charakteristiku CS generace Z v souvislosti s environmentálními otázkami (například na základě zahraničních výzkumů) a porovnat poznatky s těmi Vašimi?
Student odpověděl na otázky.