Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma
pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako platformě pro marketingová sdělení.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is "Czech travel blogs as a platform for marketing communication". The theoretical part contains the basic concepts of marketing communication in the 21st century. It deals with the issue of blogging and connecting with social networks. In the practical parts, data are collected using analysis and a questionnaire survey, which will be used to manage the settings of functional travel blogs as a platform for marketing communication.
Klíčová slova
internet, marketing, marketingové komunikace, blog, cestovatelský blog, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
internet, marketing, marketing communication, blog, travel blog, social networks
Rozsah průvodní práce
61 s. (84 357 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je "České cestovatelské blogy jako platforma
pro marketingová sdělení". Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingových komunikačních prostředků 21. st, věnuje se problematice blogu a propojení se sociálními sítěmi. V praktické části jsou pomocí analýzy a dotazníkového šetření sbírána data, která poslouží ke správnému nastavení funkčních cestovatelských blogů jako platformě pro marketingová sdělení.
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is "Czech travel blogs as a platform for marketing communication". The theoretical part contains the basic concepts of marketing communication in the 21st century. It deals with the issue of blogging and connecting with social networks. In the practical parts, data are collected using analysis and a questionnaire survey, which will be used to manage the settings of functional travel blogs as a platform for marketing communication.
Klíčová slova
internet, marketing, marketingové komunikace, blog, cestovatelský blog, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
internet, marketing, marketing communication, blog, travel blog, social networks
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k danému tématu
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. Vymezte pojmy a teoretická východiska.
4. Realizujte kvantitativní šetření s vymezenou cílovou skupinou.
5. Zpracujte výsledky výzkumu a zodpovězte výzkumné otázky.
6. Na základě zjištěných dat uveďte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k danému tématu
2. Stanovte metody, cíle a výzkumné otázky.
3. Vymezte pojmy a teoretická východiska.
4. Realizujte kvantitativní šetření s vymezenou cílovou skupinou.
5. Zpracujte výsledky výzkumu a zodpovězte výzkumné otázky.
6. Na základě zjištěných dat uveďte doporučení.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-2513-320-0
CARLSON, Blake. Facebook advertising: soacial media marketing mastery in 2019, build your online business and soar. USA: Blake Carlson, 2019, 265 s. ISBN 978-10-9850-150-1
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 325 s. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-2513-672-0
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-80-2514-959-1
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-2513-320-0
CARLSON, Blake. Facebook advertising: soacial media marketing mastery in 2019, build your online business and soar. USA: Blake Carlson, 2019, 265 s. ISBN 978-10-9850-150-1
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 325 s. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 978-80-2513-672-0
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-80-2514-959-1
Přílohy volně vložené
tabulky
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
" Píšete, že pro zvýšení důvěryhodnosti blogu je dobré, aby měl začínající bloger připravený obsah, který může zveřejnit najednou. Nepůsobí uveřejnění velkého množství obsahu najednou nedůvěryhodně? Co si myslíte o postupném zveřejňování?
" V rámci své práce jste analyzovala čtyři cestovatelské blogy. Bylo by možné tyto blogy na základě dat z Vašeho dotazníkového šetření nějak vylepšit?
" Našla jste nějaký prvek, v němž se některý z analyzovaných blogů výrazně odlišoval od ostatních analyzovaných blogů a zároveň byl tento rozdíl pro čtenáře atraktivní?
Studentka plně zodpověděla výzkumné otázky.