Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. Jedná se o českou značku, která se věnuje malování na textil. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky, fashion marketingu, nákupnímu chování, komunikace na internetu a základům marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje představení značky, jejím produktům a současné komunikaci. Je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřujícího se na nákupní chování v oblasti slow fashion a analýza hloubkových rozhovorů se zákazníky značky. Dále se praktická část věnuje analýze konkurence. Poslední projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on creating communication strategy of TRIKA KIKA brand. The brand deals with handpainting to textile materials. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand, with the basics of fashion marketing, with the basics of consumer behavior, online communication and with the basics of marketing research. The practical part is dedicated to introducing the brand, its products and current communication with customers. Then the practical part analyse competitors in the market. The last part of the thesis introduced the project of creating a communcation campaign for the TRIKA KIKA brand, whis is based on analyses from second part of the thesis.
Klíčová slova
značka, komunikační strategie, spotřebitelské chování, slow fashion, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
brand, communication strategy, consumer behavior, slow fashion, marketing research
Rozsah průvodní práce
115 s. (181 720 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA. Jedná se o českou značku, která se věnuje malování na textil. V teoretické části práce jsou vymezena základní teoretická východiska týkající se značky, fashion marketingu, nákupnímu chování, komunikace na internetu a základům marketingového výzkumu. Praktická část se věnuje představení značky, jejím produktům a současné komunikaci. Je zde provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření zaměřujícího se na nákupní chování v oblasti slow fashion a analýza hloubkových rozhovorů se zákazníky značky. Dále se praktická část věnuje analýze konkurence. Poslední projektová část práce vychází z provedených analýz a je věnována praktickému návrhu komunikační strategie pro značku TRIKA KIKA.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on creating communication strategy of TRIKA KIKA brand. The brand deals with handpainting to textile materials. The theoretical part of thesis defines the theoretical bases connected with the brand, with the basics of fashion marketing, with the basics of consumer behavior, online communication and with the basics of marketing research. The practical part is dedicated to introducing the brand, its products and current communication with customers. Then the practical part analyse competitors in the market. The last part of the thesis introduced the project of creating a communcation campaign for the TRIKA KIKA brand, whis is based on analyses from second part of the thesis.
Klíčová slova
značka, komunikační strategie, spotřebitelské chování, slow fashion, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
brand, communication strategy, consumer behavior, slow fashion, marketing research
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům fashion marketingu, trendům spotřebitelského chování.
Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
Charakterizujte vybranou společnost, její dosavadní komunikační aktivity a positioning.
Realizujte kvantitativní šetření u zvolené cílové skupiny a kvalitativní šetření u zákazníků značky Trika Kika.
Z výsledků vyvoďte návrh komunikační strategie a komunikačního plánu na zvolené období.
Formulujte závěry, možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretická východiska k tématu. Pozornost věnujte specifikům fashion marketingu, trendům spotřebitelského chování.
Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky.
Charakterizujte vybranou společnost, její dosavadní komunikační aktivity a positioning.
Realizujte kvantitativní šetření u zvolené cílové skupiny a kvalitativní šetření u zákazníků značky Trika Kika.
Z výsledků vyvoďte návrh komunikační strategie a komunikačního plánu na zvolené období.
Formulujte závěry, možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
BENDONI, Wendy, 2017. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury, 272 s. ISBN 9781474233323.
BLAŽKOVÁ, Martina, 2005. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 156 s. Manažer. ISBN 8024710951.
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 486 s. ISBN 9788025134320.
KERPEN, Dave, Michelle GREENBAUM a Robert BERK, 2019. Likeable social media: how to delight your customers, create and irresistible brand, and be generally amazing on all social networks that matter. Revised and expanded third edition. New York: McGraw Hill Education, xvii, 296 s. ISBN 9781260453287.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 304 s. Expert. ISBN 9788024735276.
Seznam doporučené literatury
BENDONI, Wendy, 2017. Social media for fashion marketing: storytelling in a digital world. London: Bloomsbury, 272 s. ISBN 9781474233323.
BLAŽKOVÁ, Martina, 2005. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada, 156 s. Manažer. ISBN 8024710951.
FORET, Miroslav, 2011. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 486 s. ISBN 9788025134320.
KERPEN, Dave, Michelle GREENBAUM a Robert BERK, 2019. Likeable social media: how to delight your customers, create and irresistible brand, and be generally amazing on all social networks that matter. Revised and expanded third edition. New York: McGraw Hill Education, xvii, 296 s. ISBN 9781260453287.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ, 2011. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 304 s. Expert. ISBN 9788024735276.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předsedkyně komise přivítala studenta na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. U obhajoby stručně a jasně formulujte cíle výzkumných šetření.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Charakterizujte odlišnosti vyhodnocení kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3. Uveďte kritéria výběru konkurentů, vyhodnocení analýzy zpracujte do přehledné tabulky a uveďte, jak jste s výsledky analýzy dále pracovala.
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.