Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační prostředky vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. s ohledem na cílové skupiny a jednotlivé tituly. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace s důrazem na konkrétní formy komunikace využívané vydavatelstvím. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu komunikačních prostředků používaných u publikovaných titulů a návrhy na zlepšení komunikace magazínu Chip.
Anotace v angličtině
The purpose of graduation thesis is to analyze communications strategy of publishing Vogel Burda Communications s.r.o. in reference to target group and magazines published. There are descriptions of five basic parts of marketing communications in theoretical part emphatically to particular way of communications. Second part brings the detailed analysis of communication strategy focused on particular magazines and also brings several proposals how to make communications strategy of Chip magazine more effective and more efficient.
Klíčová slova
komunikace, komunikační strategie, cílová skupina, časopis, média
Klíčová slova v angličtině
communication, communications strategy, target group, magazine, media
Rozsah průvodní práce
52 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační prostředky vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. s ohledem na cílové skupiny a jednotlivé tituly. V teoretické části jsou popsány nástroje marketingové komunikace s důrazem na konkrétní formy komunikace využívané vydavatelstvím. Praktická část obsahuje podrobnou analýzu komunikačních prostředků používaných u publikovaných titulů a návrhy na zlepšení komunikace magazínu Chip.
Anotace v angličtině
The purpose of graduation thesis is to analyze communications strategy of publishing Vogel Burda Communications s.r.o. in reference to target group and magazines published. There are descriptions of five basic parts of marketing communications in theoretical part emphatically to particular way of communications. Second part brings the detailed analysis of communication strategy focused on particular magazines and also brings several proposals how to make communications strategy of Chip magazine more effective and more efficient.
Klíčová slova
komunikace, komunikační strategie, cílová skupina, časopis, média
Klíčová slova v angličtině
communication, communications strategy, target group, magazine, media
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. se sídlem v Praze. Komunikačními aktivitami se rozumí veškeré způsoby komunikace s novými i stávajícími čtenáři pomocí vnitřních i vnějších komunikačních kanálů.
2. Použití vnitřních zdrojů vyplývá z vzájemné provázanosti titulů v rámci vydavatelství. Analyzujete tituly s pojmenováním klíčového produktu a jeho postavení na trhu a způsobu vzájemné propagace i komunikace důležitých sdělení prostřednictvím magazínů.
3. Z analýzy vnějších komunikačních kanálu vyvoďte, která média vydavatelství nejčastěji využívá, nakolik zasahují cílovou skupinu a zda jsou vhodná pro všechny produkty (magazíny) nebo pouze určité produkty.
4. Z údajů získaných analýzou a z materiálu poskytnutých vydavatelstvím (analýza současných produktů vypracovaná významnou agenturou ) nalezněte možné problémy v komunikaci a nastiňte jejich řešení.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte komunikační aktivity vydavatelství Vogel Burda Communications s.r.o. se sídlem v Praze. Komunikačními aktivitami se rozumí veškeré způsoby komunikace s novými i stávajícími čtenáři pomocí vnitřních i vnějších komunikačních kanálů.
2. Použití vnitřních zdrojů vyplývá z vzájemné provázanosti titulů v rámci vydavatelství. Analyzujete tituly s pojmenováním klíčového produktu a jeho postavení na trhu a způsobu vzájemné propagace i komunikace důležitých sdělení prostřednictvím magazínů.
3. Z analýzy vnějších komunikačních kanálu vyvoďte, která média vydavatelství nejčastěji využívá, nakolik zasahují cílovou skupinu a zda jsou vhodná pro všechny produkty (magazíny) nebo pouze určité produkty.
4. Z údajů získaných analýzou a z materiálu poskytnutých vydavatelstvím (analýza současných produktů vypracovaná významnou agenturou ) nalezněte možné problémy v komunikaci a nastiňte jejich řešení.
Seznam doporučené literatury
Marketing - Philip Kotler
Online Public Relations - David Philips
Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh
Inovativní marketing - Philip Kotler, Fernando Trias de Bes
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková
Psychologie spotřebitele - Jitka Vysekalová
Seznam doporučené literatury
Marketing - Philip Kotler
Online Public Relations - David Philips
Marketingová komunikace - Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh
Inovativní marketing - Philip Kotler, Fernando Trias de Bes
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková
Psychologie spotřebitele - Jitka Vysekalová