Bakalářská práce pojednává o provedení analýzy sociálních sítích ve vybrané společnosti. Rozdělení této práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřována na obecný online marketing a jeho podrobnější rozdělení, dále na sociální sítě, možnosti využití sociálních sítích na marketingové účely a GDPR. V praktické části je provedena analýza sociálních sítí vybrané společnosti, ve které faktický stav je porovnán s teoretickými poznatky, porovnávání s konkurencí a dotazníkové šetření, které se týká telekomunikačních a sociálních sítí. Na závěr je uvedena i patřičná doporučení pro analyzovanou firmu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is about analysis of social networks in a selected company. The division of this work in into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on general online marketing and its more detailed division, further on social networks, the possibilities of using social network for marketing purposes and GDPR. In the practical part is an analysis of social network of a selected company is performed, in which the actual state is compared with the theoretical knowledge, comparison with the competition and a questionnaire investigation, which concerns telecommunications and social networks. Finally, the appropriate recommendations for the analyzed company are given.
Klíčová slova
Online marketing, sociální sítě, SWOT analýza, internetová reklama
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, Social Networks, SWOT Analysis, Internet Advertising
Rozsah průvodní práce
98 s. (101 446 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o provedení analýzy sociálních sítích ve vybrané společnosti. Rozdělení této práce je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřována na obecný online marketing a jeho podrobnější rozdělení, dále na sociální sítě, možnosti využití sociálních sítích na marketingové účely a GDPR. V praktické části je provedena analýza sociálních sítí vybrané společnosti, ve které faktický stav je porovnán s teoretickými poznatky, porovnávání s konkurencí a dotazníkové šetření, které se týká telekomunikačních a sociálních sítí. Na závěr je uvedena i patřičná doporučení pro analyzovanou firmu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is about analysis of social networks in a selected company. The division of this work in into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on general online marketing and its more detailed division, further on social networks, the possibilities of using social network for marketing purposes and GDPR. In the practical part is an analysis of social network of a selected company is performed, in which the actual state is compared with the theoretical knowledge, comparison with the competition and a questionnaire investigation, which concerns telecommunications and social networks. Finally, the appropriate recommendations for the analyzed company are given.
Klíčová slova
Online marketing, sociální sítě, SWOT analýza, internetová reklama
Klíčová slova v angličtině
Online Marketing, Social Networks, SWOT Analysis, Internet Advertising
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky o využívání sociálních sítí, popište jejich historii a rozvoj.
II. Praktická část
Analyzujte marketingové využití sociálních sítí ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte rozsah, efektivitu a formu marketingové komunikace vybrané společnosti pomocí sociálních sítí.
Na základě zjištěných poznatků definujte závěrečná doporučení pro vybranou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky o využívání sociálních sítí, popište jejich historii a rozvoj.
II. Praktická část
Analyzujte marketingové využití sociálních sítí ve vybrané společnosti.
Zhodnoťte rozsah, efektivitu a formu marketingové komunikace vybrané společnosti pomocí sociálních sítí.
Na základě zjištěných poznatků definujte závěrečná doporučení pro vybranou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-802-5133-200.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-802-5143-117.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-802-5141-557.
QUESENBERRY, Keith A. Social media strategy: marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution. Second edition. Lanham, 2019, 353 s. ISBN 978-153-8101-353.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-802-5149-591.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-802-5133-200.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-802-5143-117.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-802-5141-557.
QUESENBERRY, Keith A. Social media strategy: marketing, advertising, and public relations in the consumer revolution. Second edition. Lanham, 2019, 353 s. ISBN 978-153-8101-353.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 978-802-5149-591.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Miloslav Vaněk. 21 bodů. Doporučujete pro propagaci vybrané společnosti na sociálních sítích využívat influencery? Zodpovězeno částečně. Co shledáváte jako příčinu nízké aktivity a sledovanosti na sociálních profilech vybrané společnosti? Zodpovězeno částečně. Oponent: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 20 bodů. Může studentka specifikovat příležitosti (ve SWOT analýze), které mohou mít vliv na vybranou společnost? Zodpovězeno částečně. Měla již studentka možnost projednat svoji BP s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně.