Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Penzionu, vinotéky a café U Kočky. Hlavním cílem je provést analýzu a navrhnout zlepšení současné marketingové komunikace. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingové komunikace a praktická část potom charakteristice společnosti, analýze současné marketingové komunikace a konkurenční a SWOT analýze. V závěru práce jsou pak navržena doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace podniku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the marketing communication of Penzion, vinotéka a café U Kočky. The main goal of the thesis is to perform an analysis and propose improvements to current marketing communication. The first part deals with theoretical knowledge in the field of marketing and marketing communicatios and the second, practical part deals with characteristics of the company, the analysis of current marketing communication and competitive and SWOT analysis. Recommendations to improve the current situation of the company are proposed in the conclusion.
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Penzionu, vinotéky a café U Kočky. Hlavním cílem je provést analýzu a navrhnout zlepšení současné marketingové komunikace. První část se věnuje teoretickým poznatkům z oblasti marketingu a marketingové komunikace a praktická část potom charakteristice společnosti, analýze současné marketingové komunikace a konkurenční a SWOT analýze. V závěru práce jsou pak navržena doporučení vedoucí ke zlepšení stávající situace podniku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the marketing communication of Penzion, vinotéka a café U Kočky. The main goal of the thesis is to perform an analysis and propose improvements to current marketing communication. The first part deals with theoretical knowledge in the field of marketing and marketing communicatios and the second, practical part deals with characteristics of the company, the analysis of current marketing communication and competitive and SWOT analysis. Recommendations to improve the current situation of the company are proposed in the conclusion.
Definujte cíle práce a a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky zabývající se marketingovou komunikací.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky zabývající se marketingovou komunikací.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 9781446259023.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 3. aktualizované vydání. Brno: Edika, 2012, 184 s. ISBN 9788026600060.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
NAGYOVÁ, Ľudmila. Marketing. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2014, 459 s. ISBN 9788055212692.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 2nd ed. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 9781446259023.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 3. aktualizované vydání. Brno: Edika, 2012, 184 s. ISBN 9788026600060.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 9788024741505.
NAGYOVÁ, Ľudmila. Marketing. Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2014, 459 s. ISBN 9788055212692.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 344 s. ISBN 9788027107872.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Ottó Bartók. 15 bodů. Uveďte jednu další příležitosti (SWOT) pro podnik. Zodpovězeno částečně. Na základě čeho jste stanovila ceny "výhodných balíčků"? Zodpovězeno částečně. Uvádíte cenu na redesign cenu 20 tis Kč (bez nebo s DPH?), jak jste tuto cenu stanovila, ukažte návrh alespoň výchozího menu. Zodpovězeno částečně. Domníváte se, že jste naplnila stanovené cíle BP. Zodpovězeno částečně. Oponent: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. 23 bodů. Proč jste si pro vypracování bakalářské práce zvolila právě penzion, vinotéku a café U kočky? Zodpovězeno částečně. Jaká je konkrétní návštěvnost tohoto zařízení? Zodpovězeno částečně.