Bakalářská práce nesoucí název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zabývá marketingovou komunikací společnosti, jejíž cílem je navržení možností využití sociálních sítí k růstu značky, zvýšení objemu prodejů a rozvoji firmy. První část, tedy teoretická, se zabývá zejména internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Druhá část bakalářské práce obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by v budoucnu mohly vést k vylepšení celkové marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis, entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." deals with the company's marketing communication, which aims to propose possibilities of using social networks to grow the brand, increase sales volume and develop the company. The first part, a theoretical one, deals mainly with online marketing and the definition of important terms associated with it. The second part of the bachelor's thesis contains an analysis of the current situation of marketing communication in the selected company and suggestions that could lead to improvements in overall marketing communication in the future.
Klíčová slova
Marketing, internetový marketing, sociální sítě, Instagram, Porterův model pěti sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing, online marketing, social media, Instagram, Porter's five forces analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce nesoucí název "Komunikace na sociálních sítích společnosti Lázeňská káva, s. r. o." se zabývá marketingovou komunikací společnosti, jejíž cílem je navržení možností využití sociálních sítí k růstu značky, zvýšení objemu prodejů a rozvoji firmy. První část, tedy teoretická, se zabývá zejména internetovým marketingem a definicí důležitých pojmů s ním spojených. Druhá část bakalářské práce obsahuje analýzu současné situace marketingové komunikace ve vybrané společnosti a návrhy, které by v budoucnu mohly vést k vylepšení celkové marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis, entitled "Communication on the social networks of Lázeňská káva, s. r. o." deals with the company's marketing communication, which aims to propose possibilities of using social networks to grow the brand, increase sales volume and develop the company. The first part, a theoretical one, deals mainly with online marketing and the definition of important terms associated with it. The second part of the bachelor's thesis contains an analysis of the current situation of marketing communication in the selected company and suggestions that could lead to improvements in overall marketing communication in the future.
Klíčová slova
Marketing, internetový marketing, sociální sítě, Instagram, Porterův model pěti sil, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing, online marketing, social media, Instagram, Porter's five forces analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingu zaměřeného na sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu na sociálních sítích.
Vypracujte doporučení ke zlepšení marketingu na sociálních sítích ve společnosti Lázeňská káva s. r. o.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingu zaměřeného na sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu na sociálních sítích.
Vypracujte doporučení ke zlepšení marketingu na sociálních sítích ve společnosti Lázeňská káva s. r. o.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KASSAY, Štefan. Enterprise and Entrepreneurship. Bratislava: VEDA, 2010, 659 s. ISBN 9788022411387.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 9788075550842.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 9788025149591.
KOLEKTIV AUTORŮ. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014, 216 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 9788024746708.
KASSAY, Štefan. Enterprise and Entrepreneurship. Bratislava: VEDA, 2010, 659 s. ISBN 9788022411387.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 9788075550842.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019, 192 s. ISBN 9788025149591.
KOLEKTIV AUTORŮ. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press, 2014, 216 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Vendula Lapčíková, 21 bodů
Oponent práce: Ing. Petra Benyahya, Ph.D., 19 bodů
Otázky vedoucí:
V bakalářské práci uvádíte, že Lázeňská káva se vymyká zajetým standardům v marketingovém prostředí. Prosím vysvětlete. Zodpovězeno částečně
Otázky oponent:
Podle jakých kritérií je vhodné posuzovat marketingovou komunikaci firmy na sociálních sítích? Zodpovězeno částečně
dr. Vydrová - SWOT analýza příležitosti - rostoucí poptávka po výběrových kávách, kde to máte analyzované? Časová a nákladová analýza - proč jsou v zásadách? Zodpovězeno částečně
dr. Mikeska - Jaké jsou cíle a metody zpracování práce? Nezodpovězeno