Cílem této práce je vytvořit, ve spolupráci se společností MANN+HUMMEL Service s.r.o., alternativní konstrukční návrh čisté strany nízkotlaké větve sání pro existující motor. Práce bude popisovat jednotlivé výrobní metody, bude vypracována modelová a výkresová dokumentace a simulace proudění vzduchu pro zjištění tlakové ztráty navrženého systému. Na závěr bude provedeno srovnání existujícího konstrukčního řešení a navržené alternativy.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create, in cooperation with MANN+HUMMEL Service s.r.o., an alternative design of the clean side duct for a low-pressure branch of the air intake system for existing an engine in cooperation with company MANN+HUMMEL Service s.r.o. This thesis will describe individual technologies of production, 3D and 2D documentation, and also an air flow simulation will be created. The final part of thesis will provide a comparison between the alternative design, and the existing system.
automotive, air intake system, alternative design, injection molding, blow molding, air flow simulation
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vytvořit, ve spolupráci se společností MANN+HUMMEL Service s.r.o., alternativní konstrukční návrh čisté strany nízkotlaké větve sání pro existující motor. Práce bude popisovat jednotlivé výrobní metody, bude vypracována modelová a výkresová dokumentace a simulace proudění vzduchu pro zjištění tlakové ztráty navrženého systému. Na závěr bude provedeno srovnání existujícího konstrukčního řešení a navržené alternativy.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to create, in cooperation with MANN+HUMMEL Service s.r.o., an alternative design of the clean side duct for a low-pressure branch of the air intake system for existing an engine in cooperation with company MANN+HUMMEL Service s.r.o. This thesis will describe individual technologies of production, 3D and 2D documentation, and also an air flow simulation will be created. The final part of thesis will provide a comparison between the alternative design, and the existing system.
automotive, air intake system, alternative design, injection molding, blow molding, air flow simulation
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte litrární studii na dané téma.
2. Proveďte konstrukční řešení nízkotlaké větve sání.
3. Nakreslete příslušné výkresy.
4. Zhodnoťte konstrukční variantu návrhu.
Zásady pro vypracování
1. Vypracujte litrární studii na dané téma.
2. Proveďte konstrukční řešení nízkotlaké větve sání.
3. Nakreslete příslušné výkresy.
4. Zhodnoťte konstrukční variantu návrhu.
Seznam doporučené literatury
STAUBER, R. a L. VOLLRATH. Plastics in automotive engineering: exterior applications. Munich: Hanser Publishers, 2007, xv, 407 s. ISBN 978-1-56990-406-0.
DAVIES, Geoff. Materials for automobile bodies. 2nd ed. Place of publication not identified: Butterworth-Heinemann, 2012, 1 online zdroj. ISBN 9780080969794.
DAVIES, Geoff. Materials for automobile bodies. 2nd ed. Place of publication not identified: Butterworth-Heinemann, 2012, 1 online zdroj. ISBN 9780080969794.
Seznam doporučené literatury
STAUBER, R. a L. VOLLRATH. Plastics in automotive engineering: exterior applications. Munich: Hanser Publishers, 2007, xv, 407 s. ISBN 978-1-56990-406-0.
DAVIES, Geoff. Materials for automobile bodies. 2nd ed. Place of publication not identified: Butterworth-Heinemann, 2012, 1 online zdroj. ISBN 9780080969794.
DAVIES, Geoff. Materials for automobile bodies. 2nd ed. Place of publication not identified: Butterworth-Heinemann, 2012, 1 online zdroj. ISBN 9780080969794.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil komisi výsledky své bakalářské práce. Poté byla komise seznámena s posudky a hodnocením vedoucího a oponenta (hodnocení vedoucího: C - dobře, hodnocení oponenta: B - velmi dobře). V rámci posudků byly studentovi položeny následující dotazy oponenta a vedoucího: Ing. Martin Ovsík, Ph.D.- Jaké jsou hlavní výhody vašeho návrhu v porovnání s originálem? ZODPOVĚZEN ZCELA
Poté byla vedena diskuze o bakalářské práci, během které byly jednotlivými členy komise položeny následující dotazy: doc. Ing. Martin Vašina, Ph.D.- Popište přenosovou ztrátu? ZODPOVĚZEN ČÁSTEČNĚ