Hlavním předpokladem pro život každé firmy je spokojený zaměstnanec. Management by se proto měl zaměřovat na faktory, které jsou důležité pro příznivé pracovní prostředí a klima zaměstnanců. To zahrnuje jednotnou vnitřní kulturu, která respektuje firemní identitu a kde zaměstnanci pracují se stejným přesvědčením v naplňování společných firemních cílů. Jednotná firemní kultura je spojena s vnitřní komunikací a vnitřním prostředím společnosti. Management by měl zajišťovat materiální vybavení pracoviště, starat se o motivaci zaměstnanců, kvalitní sociální a zdravotní péči a budování pozitivních vztahů na pracovišti.
Annotation in English
Satisfied employee is the main premise for vital of each organization. The management should be aim at the factors, which are important for positive working enviroment and climate. It is account: Construct the unite inner culture, what respect the identity of corporation and where the employees work with the same conviction about the collective target. Unity culture is connected with the inner communication such the other part of inner enviroment. Management should take care about material enviroment, motivation of employees, good social and health care and about positive relationships in organization.
Public relations, identity of corporation, image, culture of corporation,
T-Mobile Czech Republic, a.s.
Length of the covering note
59 s, 7 s. příloh
Language
CZ
Annotation
Hlavním předpokladem pro život každé firmy je spokojený zaměstnanec. Management by se proto měl zaměřovat na faktory, které jsou důležité pro příznivé pracovní prostředí a klima zaměstnanců. To zahrnuje jednotnou vnitřní kulturu, která respektuje firemní identitu a kde zaměstnanci pracují se stejným přesvědčením v naplňování společných firemních cílů. Jednotná firemní kultura je spojena s vnitřní komunikací a vnitřním prostředím společnosti. Management by měl zajišťovat materiální vybavení pracoviště, starat se o motivaci zaměstnanců, kvalitní sociální a zdravotní péči a budování pozitivních vztahů na pracovišti.
Annotation in English
Satisfied employee is the main premise for vital of each organization. The management should be aim at the factors, which are important for positive working enviroment and climate. It is account: Construct the unite inner culture, what respect the identity of corporation and where the employees work with the same conviction about the collective target. Unity culture is connected with the inner communication such the other part of inner enviroment. Management should take care about material enviroment, motivation of employees, good social and health care and about positive relationships in organization.
Public relations, identity of corporation, image, culture of corporation,
T-Mobile Czech Republic, a.s.
Research Plan
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, managementu, personálního managementu, marketingových komunikací s důrazem na public relations. Definujte základní pojmy, s nimiž budete dál pracovat. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v bakalářské práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu metod, forem a prostředků, které jsou uplatňovány v interních public relations ve vztahu k postojům a hodnotám zaměstnanců firmy.
3. Na základě analýzy ověřte platnost pracovní hypotézy, vyvoďte závěry.
4. Navrhněte případná řešení ke zvýšení efektivity vnitřních public relations ve vztahu k postojů a hodnotám zaměstnanců firmy.
Research Plan
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, managementu, personálního managementu, marketingových komunikací s důrazem na public relations. Definujte základní pojmy, s nimiž budete dál pracovat. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v bakalářské práci budete zabývat, včetně pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu metod, forem a prostředků, které jsou uplatňovány v interních public relations ve vztahu k postojům a hodnotám zaměstnanců firmy.
3. Na základě analýzy ověřte platnost pracovní hypotézy, vyvoďte závěry.
4. Navrhněte případná řešení ke zvýšení efektivity vnitřních public relations ve vztahu k postojů a hodnotám zaměstnanců firmy.
Recommended resources
ARMSTRONG, M. Personální management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 963 s. ISBN 80-7169-614-5
BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. Psychologie a sociologie řízení. 1. vyd. Praha: Management Press 1998. 560 s. ISBN 80-85943-57-3
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů - základy moderní personalistiky. 3. vyd. Praha: Management Press, 2001. 367 s. ISBN 80-7261-033-3
KOUBEK, J. Personální práce v malých podnicích. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 200 s. ISBN 80-7169-206-9
KLEIBL, J. a kol.Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2001. 264 s. ISBN 80-7179-389-2
KAHLE, B., STÝBLO, J. Praktická personalistika. 1. vyd. Praha: Pragoeduca, 1994. 256 s. ISBN 80-85856-06-9
STÝBLO, J. Personální management. 1.vyd. Praha: Grada, 1993. 336 s. ISBN 80-85424-92-4
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing, Praha 1997
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace Grada Publishing, Praha 2003
Birkenbihl, Vera F. Umění komunikace. Aktuell, Bratislava 1999
Foret, Miroslav. Stávková, Jana. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha 2003
Firemní materiály, dokumenty.
Recommended resources
ARMSTRONG, M. Personální management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 963 s. ISBN 80-7169-614-5
BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. Psychologie a sociologie řízení. 1. vyd. Praha: Management Press 1998. 560 s. ISBN 80-85943-57-3
KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů - základy moderní personalistiky. 3. vyd. Praha: Management Press, 2001. 367 s. ISBN 80-7261-033-3
KOUBEK, J. Personální práce v malých podnicích. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 200 s. ISBN 80-7169-206-9
KLEIBL, J. a kol.Řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2001. 264 s. ISBN 80-7179-389-2
KAHLE, B., STÝBLO, J. Praktická personalistika. 1. vyd. Praha: Pragoeduca, 1994. 256 s. ISBN 80-85856-06-9
STÝBLO, J. Personální management. 1.vyd. Praha: Grada, 1993. 336 s. ISBN 80-85424-92-4
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing, Praha 1997
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace Grada Publishing, Praha 2003
Birkenbihl, Vera F. Umění komunikace. Aktuell, Bratislava 1999
Foret, Miroslav. Stávková, Jana. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha 2003