Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompletní online marketingový komunikační plán vybraného podniku. Teoretická část shrnuje poznatky vztahující se k problematice online marketingové komunikace a tvoří základ pro tvorbu praktické části. Popisuje online marketing, marketingovou komunikaci v internetovém prostředí, vývoj a nové trendy, marketing v oblasti sociálních médií a fungování e-shopu. Praktická část se zaměřuje na zpracování projektu online marketingové komunikace vybraného podniku. Dále je provedeno zmapování online trhu a potenciálních zákazníků pomocí podnikové SWOT analýzy, konkurenční analýzy a kvalitativního výzkumu. V poslední části praktické části je vypracovaná zaváděcí online marketingová komunikační kampaň. Na závěr je stanovena časová, riziková a nákladová analýza celého projektu a vyhodnocení výsledků.
Anotace v angličtině
The main aim of my diploma thesis is to create a complete online marketing communication plan of a selected company. The theoretical part summarizes findings related to the problems of online marketing communication and constitutes basis for creation of the practical part. It describes online marketing, marketing communication in internet environment, development and new trends, marketing in the field of social networks and functioning of e-shop. The practical part is focused on processing of online marketing communication project of a selected company. Then on mapping of online market and potential customers using company SWOT analysis, competitive analysis, qualitative research. In the last part of the practical part is worked out an introduction online marketing communication campaign. In conclusion is determined time, risk and cost analysis of the total project and evaluation of results.
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit kompletní online marketingový komunikační plán vybraného podniku. Teoretická část shrnuje poznatky vztahující se k problematice online marketingové komunikace a tvoří základ pro tvorbu praktické části. Popisuje online marketing, marketingovou komunikaci v internetovém prostředí, vývoj a nové trendy, marketing v oblasti sociálních médií a fungování e-shopu. Praktická část se zaměřuje na zpracování projektu online marketingové komunikace vybraného podniku. Dále je provedeno zmapování online trhu a potenciálních zákazníků pomocí podnikové SWOT analýzy, konkurenční analýzy a kvalitativního výzkumu. V poslední části praktické části je vypracovaná zaváděcí online marketingová komunikační kampaň. Na závěr je stanovena časová, riziková a nákladová analýza celého projektu a vyhodnocení výsledků.
Anotace v angličtině
The main aim of my diploma thesis is to create a complete online marketing communication plan of a selected company. The theoretical part summarizes findings related to the problems of online marketing communication and constitutes basis for creation of the practical part. It describes online marketing, marketing communication in internet environment, development and new trends, marketing in the field of social networks and functioning of e-shop. The practical part is focused on processing of online marketing communication project of a selected company. Then on mapping of online market and potential customers using company SWOT analysis, competitive analysis, qualitative research. In the last part of the practical part is worked out an introduction online marketing communication campaign. In conclusion is determined time, risk and cost analysis of the total project and evaluation of results.
Definujte cíle práce a použíté metody zpracování práce:
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury shrňte teoretické poznatky vztahující se k problematice online marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci na trhu a marketingovou komunikaci vybraného podniku.
Zpracujte projekt online marketingové komunikace vybraného podniku.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze a definujte podmínky verifikace projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použíté metody zpracování práce:
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury shrňte teoretické poznatky vztahující se k problematice online marketingové komunikace.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současnou situaci na trhu a marketingovou komunikaci vybraného podniku.
Zpracujte projekt online marketingové komunikace vybraného podniku.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze a definujte podmínky verifikace projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa, S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247- 5769-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17e, global edition. Harlow, England: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-1292220178.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa, S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247- 5769-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG a Marc Oliver OPRESNIK. Principles of marketing. 17e, global edition. Harlow, England: Pearson, 2018, 734 s. ISBN 978-1292220178.
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, 2019, 328 s. ISBN 978-80-7555-084-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019, 328 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D., 24 bodů
Oponent práce: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D., 30 bodů
Otázky oponenta práce:
1) Bude influencerka ochotna pracovat za 500 Kč (s. 124)? ZODPOVĚZENO ZCELA
2) Jedná se pro influencerku o jednorázovou částku? ZODPOVĚZENO ZCELA
3) Nepatří model AIDA do marketingového důchodu (s. 130)? ZODPOVĚZENO ZCELA
Další otázky:
1) Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., Ve SWOT analýze jste uvedla ohrožení jako ekonomickou krizi nebude to pro secondhand spíše příležitost? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
2) doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc., Na základě jakých metodických postupů jste vytvořila SWOT analýzu? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
3) doc. PhDr. Dana Linhartová, CSc., Co je podstatou standardizovaného hloubkového rozhovoru? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ