Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely v Deloitte Česká republika. K důležitým cílům diplomové práce patří zpracování teoretické části zaměřené na digitální marketing, marketing na sociálních sítích a hodnocení efektivity tohoto marketingu. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a analýzu jejího současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely. Práce řeší rovněž analýzu konkurence. Výsledky analýz jsou zhodnoceny pomocí analýzy SWOT. Projektová část začíná vymezením cílů a určením komunikační strategie. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje zlepšení efektivity využití sociálních sítí pro marketingové účely. Projektová část diplomové práce je zakončena nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Hlavním výsledkem práce je projekt, který má pomoci ke zvýšení efektivity komunikace pro marketingové účely na účtech na sociálních sítí společnosti.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the use of social networks for marketing purposes in a selected company Deloitte Czech Republic. Among the important goals of the thesis is the elaboration of theoretical part focused on digital marketing, marketing on social networks and evaluation of efficiency of thi marketing. The practical part is devoted to the introduction of the company and analysis of its current state of use of social networks for marketing purposes. The thesis also addresses the analysis of competition. Analysis results are evaluated using SWOT analysis. The project part begins with definition of objectives and communication strategy. In the thesis was proposed a solution, which makes it possible to improve the effectiveness of the use of social networks for marketing purposes. The project part of the thesis is concluded with cost, tome and risk analysis. The main result of the work is a project that should help increase the effectiveness of communication for marketing purposes on accounts on social networks of the company.
Klíčová slova
Digitální marketing, sociální sítě, SEO, PPC, marketingová komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Digital Marketing, Social Networks, SEO, PPC, Marketing Communication.
Rozsah průvodní práce
91
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely v Deloitte Česká republika. K důležitým cílům diplomové práce patří zpracování teoretické části zaměřené na digitální marketing, marketing na sociálních sítích a hodnocení efektivity tohoto marketingu. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a analýzu jejího současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely. Práce řeší rovněž analýzu konkurence. Výsledky analýz jsou zhodnoceny pomocí analýzy SWOT. Projektová část začíná vymezením cílů a určením komunikační strategie. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje zlepšení efektivity využití sociálních sítí pro marketingové účely. Projektová část diplomové práce je zakončena nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Hlavním výsledkem práce je projekt, který má pomoci ke zvýšení efektivity komunikace pro marketingové účely na účtech na sociálních sítí společnosti.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the use of social networks for marketing purposes in a selected company Deloitte Czech Republic. Among the important goals of the thesis is the elaboration of theoretical part focused on digital marketing, marketing on social networks and evaluation of efficiency of thi marketing. The practical part is devoted to the introduction of the company and analysis of its current state of use of social networks for marketing purposes. The thesis also addresses the analysis of competition. Analysis results are evaluated using SWOT analysis. The project part begins with definition of objectives and communication strategy. In the thesis was proposed a solution, which makes it possible to improve the effectiveness of the use of social networks for marketing purposes. The project part of the thesis is concluded with cost, tome and risk analysis. The main result of the work is a project that should help increase the effectiveness of communication for marketing purposes on accounts on social networks of the company.
Klíčová slova
Digitální marketing, sociální sítě, SEO, PPC, marketingová komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Digital Marketing, Social Networks, SEO, PPC, Marketing Communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě.
Vytvořte projekt marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě.
Vytvořte projekt marketingové komunikace na vybraných sociálních sítích.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-802-5143-117.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 9788024757698.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 9788025136720.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 4th Edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-074-9478-438..
STERNE, Jim. Social media metrics: how to measure and optimize your marketing investment. 1st Edition. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, 2010, 240 s. ISBN 978-047-0583- 784.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-802-5143-117.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 9788024757698.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 296 s. ISBN 9788025136720.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 4th Edition. London: Kogan Page, 2017, 424 s. ISBN 978-074-9478-438..
STERNE, Jim. Social media metrics: how to measure and optimize your marketing investment. 1st Edition. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, 2010, 240 s. ISBN 978-047-0583- 784.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Pilík 20b. 1.V tabulce 3 uvádíte, že výběr pracovníka pro komunikaci na sociálních sítích bude stát 0 Kč. Jak je to myšleno? Inzerce a administrativa nese určitě nějaké náklady. Zodpovězeno zcela.
Oponent: Dr.Bejtkovský 20b. 1. Na základě jakých skutečností (analýz, výzkumů a podobně) byly stanoveny termíny (den a čas) pro vkládání příspěvků na vybrané sociální sítě? Zodpovězeno zcela. 2. Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané firmy, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela.
Rozprava:
doc. Klapalová -
Dr. Vydrová - Měření úspěšnosti. Zodpovězeno zcela.
Dr. Kramoliš - Harmonogram příspěvků, můžete upřesnit? Finanční analýza a odměňování. Zodpovězeno částečně.
Dr. Zimola -
Doc. Kozák - SWTO analýza, doplňte. Zodpovězeno částečně.