Analýza vývoje Asociace reklamních agentur a impulsů pro její vznik; důvody a pozadí pro tranformaci na Asociaci komunikačních agentur, její organizace a hlavní cíle její filozofie; ostatní aktivity a nastínění budoucnosti AKA a českého reklamního průmyslu vůbec v globalizující se Evropě.
Anotace v angličtině
A survey of the main historical stages of the Czech advertising industry after 1990, along with stressing out the impulses that have lead to the establishment of the Association of Advertising Agencies in 1992, the reasons for the transformation into the Association of Communication Agencies and its main developing stages. A few chapters deal with the organization of AKA, its main goals and other activities. The end of this bachelor research paper outlines the possible future of AKA, and the Czech advertising industry, in the globalizing Europe.
Klíčová slova
Asociace reklamních agentur, Asociace komunikačních agentur, Rada pro reklamu, Evropská unie
Klíčová slova v angličtině
Association of Advertising Agencies, Association of Communication Agencies, The Advertising Commitee, European Union
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Analýza vývoje Asociace reklamních agentur a impulsů pro její vznik; důvody a pozadí pro tranformaci na Asociaci komunikačních agentur, její organizace a hlavní cíle její filozofie; ostatní aktivity a nastínění budoucnosti AKA a českého reklamního průmyslu vůbec v globalizující se Evropě.
Anotace v angličtině
A survey of the main historical stages of the Czech advertising industry after 1990, along with stressing out the impulses that have lead to the establishment of the Association of Advertising Agencies in 1992, the reasons for the transformation into the Association of Communication Agencies and its main developing stages. A few chapters deal with the organization of AKA, its main goals and other activities. The end of this bachelor research paper outlines the possible future of AKA, and the Czech advertising industry, in the globalizing Europe.
Klíčová slova
Asociace reklamních agentur, Asociace komunikačních agentur, Rada pro reklamu, Evropská unie
Klíčová slova v angličtině
Association of Advertising Agencies, Association of Communication Agencies, The Advertising Commitee, European Union
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte vývoj ve struktuře českých marketingových komunikací po roce 1990 s akcentem na vývoj v ostatních zemích střední a západní Evropy.
2. Detailně zkoumejte první impulsy pro vznik ARA a popište situaci kolem jejího založení.
3. Detailně mapujte vývojové etapy ARA a akcentujte její iniciativní roli při založení RPR, tvorbě Etického kodexu.
4. Popište podněty vedoucí k přerodu ARA na AKA a pozici asociace v evropských rozměrech.
5. Naznačte budoucnost asociace v globalizující se Evropě.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte vývoj ve struktuře českých marketingových komunikací po roce 1990 s akcentem na vývoj v ostatních zemích střední a západní Evropy.
2. Detailně zkoumejte první impulsy pro vznik ARA a popište situaci kolem jejího založení.
3. Detailně mapujte vývojové etapy ARA a akcentujte její iniciativní roli při založení RPR, tvorbě Etického kodexu.
4. Popište podněty vedoucí k přerodu ARA na AKA a pozici asociace v evropských rozměrech.
5. Naznačte budoucnost asociace v globalizující se Evropě.
Seznam doporučené literatury
Interní materiály ARA /AKA
Rozhovory s pracovníky ARA / AKA
Časopisy: STRATEGIE
MARKETING/MEDIA
MARKETING/KOMUNIKACE
www stránky s tematikou ARA/AKA, Evropské asociace komunikačních agentur
Seznam doporučené literatury
Interní materiály ARA /AKA
Rozhovory s pracovníky ARA / AKA
Časopisy: STRATEGIE
MARKETING/MEDIA
MARKETING/KOMUNIKACE
www stránky s tematikou ARA/AKA, Evropské asociace komunikačních agentur