Bakalářská práce se zabývá připraveností obce Kaňovice na požár v obci. V teoretické části jsou zpracovány poznatky k danému tématu. V praktické části je popsán požár, který v minulosti v obci vypukl. Následně se věnuji Checklistu, jeho vyhodnocení do podoby grafů, až ke zlepšování informovanosti obyvatel.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals preparedness of the village Kaňovice for fire in the village. The theoretical part deals with knowledge on the topic. The practical part describes the fier that broke out in the past in the village. I also deal with the Chccklist and its evalution in the form of graphs, to improve the awareness of the population.
Klíčová slova
Požár, obyvatelé, obec Kaňovice, informovanost, Checklist.
Klíčová slova v angličtině
Fire, Inhabitants, Village Kaňovice, Awareness, Checklist.
Rozsah průvodní práce
54 s. (49 210 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá připraveností obce Kaňovice na požár v obci. V teoretické části jsou zpracovány poznatky k danému tématu. V praktické části je popsán požár, který v minulosti v obci vypukl. Následně se věnuji Checklistu, jeho vyhodnocení do podoby grafů, až ke zlepšování informovanosti obyvatel.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals preparedness of the village Kaňovice for fire in the village. The theoretical part deals with knowledge on the topic. The practical part describes the fier that broke out in the past in the village. I also deal with the Chccklist and its evalution in the form of graphs, to improve the awareness of the population.
Klíčová slova
Požár, obyvatelé, obec Kaňovice, informovanost, Checklist.
Klíčová slova v angličtině
Fire, Inhabitants, Village Kaňovice, Awareness, Checklist.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupných domácích a zahraničních zdrojů zpracujte a formulujte teoretické poznatky k danému tématu.
Vybranou metodou analýzy zjistěte informovanost obyvatel o postupu při vzniku požáru.
Na základě dostupné analýzy navrhněte případné změny ke zlepšení informovanosti obyvatel.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupných domácích a zahraničních zdrojů zpracujte a formulujte teoretické poznatky k danému tématu.
Vybranou metodou analýzy zjistěte informovanost obyvatel o postupu při vzniku požáru.
Na základě dostupné analýzy navrhněte případné změny ke zlepšení informovanosti obyvatel.
Seznam doporučené literatury
HRADIL, Jaroslav et al. Základy ochrany obyvatelstva v České republice: odborná monografie. Pořadí vydání: první. Uherské Hradiště: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení, 2018. 142 stran. ISBN 978-80-7454-774-4.
Koncepce ochrany obyvatelstva do roku 2020 s výhledem do roku 2030. Vyd. 1. Praha: MV - generální ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR, 2013 [i.e. 2014]. 75 s. ISBN 978-80-86466-50-7.
KAVAN, Štěpán. Ochrana obyvatelstva II. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., 2015. 129 stran. Vysokoškolská učebnice. ISBN 978-80-87472-92-7.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
HRADIL, Jaroslav et al. Základy ochrany obyvatelstva v České republice: odborná monografie. Pořadí vydání: první. Uherské Hradiště: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení, 2018. 142 stran. ISBN 978-80-7454-774-4.
Koncepce ochrany obyvatelstva do roku 2020 s výhledem do roku 2030. Vyd. 1. Praha: MV - generální ředitelství Hasičského záchranného sboru ČR, 2013 [i.e. 2014]. 75 s. ISBN 978-80-86466-50-7.
KAVAN, Štěpán. Ochrana obyvatelstva II. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., 2015. 129 stran. Vysokoškolská učebnice. ISBN 978-80-87472-92-7.
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala výsledky své bakalářské práce na téma: Připravenost obce Kaňovice na požár v obci. Byly přečteny posudky vedoucího a posudky oponenta. Následně studentka zodpověděla doplňující otázky oponenta práce:
Vnímáte hodnověrně odpovědi na otázku č. 5 - Znáte čísla tísňového volání (hasiči, policie, záchranná služba)? Analogicky pak odpovědi na otázky 4, 6, 7, 9, 10, 11, 14? Byla těmito otázkami skutečně ověřena znalost?
V návaznosti na kapitolu 15 - byla již realizována osvěta občanů panem starostou?
Jako přínos své práce v závěru uvádíte, že lidé budou mít větší ponětí o této problematice a budou lépe připraveni na požár v obci Kaňovice. Hodnotíte tento záměr jako úspěšně naplněný?
Studentka zodpověděla otázky oponenta a následně odpovídala na otázky komise a vyslechla si doporučení pro zlepšení. Obhajoba i zodpovězení otázek byly na velmi dobré úrovni.