Tato práce se zabývá problematikou tvorby a vzniku POP prostředků. Po uvedení do pro-blematiky a přehledu tuzemských výrobců se soustřeďuje na problémy současné produkce těchto prostředků v prostředí autorizovaných prodejen automobilů. V projektové části je poté zdokumentován vývoj nového designu POP prostředků pro automobilku Hyundai.
Anotace v angličtině
This work is engaged in POP products creation and origin dilemma. After lead-in problems and domestic producers overview is focused on itself current production problems in auto-rized car dealer surrounding. Finally the new design of POP products for Hyundai manu-facturer evolution is documented.
Klíčová slova
display, koncepce, podpora prodeje, zákazník, komunikace
Klíčová slova v angličtině
display, concept, sale promotion, customer, communication
Rozsah průvodní práce
62 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá problematikou tvorby a vzniku POP prostředků. Po uvedení do pro-blematiky a přehledu tuzemských výrobců se soustřeďuje na problémy současné produkce těchto prostředků v prostředí autorizovaných prodejen automobilů. V projektové části je poté zdokumentován vývoj nového designu POP prostředků pro automobilku Hyundai.
Anotace v angličtině
This work is engaged in POP products creation and origin dilemma. After lead-in problems and domestic producers overview is focused on itself current production problems in auto-rized car dealer surrounding. Finally the new design of POP products for Hyundai manu-facturer evolution is documented.
Klíčová slova
display, koncepce, podpora prodeje, zákazník, komunikace
Klíčová slova v angličtině
display, concept, sale promotion, customer, communication
Zásady pro vypracování
1. Analýza současného stavu a pozice českých výrobců na trhu
2. Výsledky analýzy využijte v navržené koncepci nového řešení
3. Design prostředků pro podporu prodeje
4. Vybrané řešení realizovat ve 2D i 3D modelu ve vhodném měřítku
5. Formulujte teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení
6. Vypracujte a zdokumentujte navržené řešení. Minimální rozsah 40 stran, formát A4. Součástí předložené práce je předání teoretické i praktické práce ve formátu 100x70 cm a na CD nosičích ve dvojím vyhotovení
Zásady pro vypracování
1. Analýza současného stavu a pozice českých výrobců na trhu
2. Výsledky analýzy využijte v navržené koncepci nového řešení
3. Design prostředků pro podporu prodeje
4. Vybrané řešení realizovat ve 2D i 3D modelu ve vhodném měřítku
5. Formulujte teoretická východiska zdůvodňující navržené řešení
6. Vypracujte a zdokumentujte navržené řešení. Minimální rozsah 40 stran, formát A4. Součástí předložené práce je předání teoretické i praktické práce ve formátu 100x70 cm a na CD nosičích ve dvojím vyhotovení
Seznam doporučené literatury
- Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing Praha 2000, ISBN 80-7169-997-7
- Schejbalová, H.: P.O.P. reklama - displaye (rukopis), UTB 2003
- Řeháková, S., Synek, N.: Reklama a podpora prodeje firmy Baťa do roku 1939, jejich analýza a srovnání se současnou praxí, UTB 2003
- Foret, M.: Marketingová komunikace, Computer Press Brno 2006, ISBN 80-251-1041-9
Seznam doporučené literatury
- Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing Praha 2000, ISBN 80-7169-997-7
- Schejbalová, H.: P.O.P. reklama - displaye (rukopis), UTB 2003
- Řeháková, S., Synek, N.: Reklama a podpora prodeje firmy Baťa do roku 1939, jejich analýza a srovnání se současnou praxí, UTB 2003
- Foret, M.: Marketingová komunikace, Computer Press Brno 2006, ISBN 80-251-1041-9