Předmětem diplomová práce je na základě teoretických poznatků, vytvořených jednotlivých analýz a průzkumu trhu, navrhnout marketingovou strategii pro Zoologickou zahradu města Brna, s cílem zvýšit její návštěvnost.
Anotace v angličtině
Subject matter of the thesis is designing the marketing strategy for the Zoological garden of the city of Brno based on teorethical knowledge and different performed analysis and market survey with the purpose to increase the visit rate.
Předmětem diplomová práce je na základě teoretických poznatků, vytvořených jednotlivých analýz a průzkumu trhu, navrhnout marketingovou strategii pro Zoologickou zahradu města Brna, s cílem zvýšit její návštěvnost.
Anotace v angličtině
Subject matter of the thesis is designing the marketing strategy for the Zoological garden of the city of Brno based on teorethical knowledge and different performed analysis and market survey with the purpose to increase the visit rate.
1. Zpracujte teoretické zdroje zabývající se tématikou marketingového
strategického plánování a definujte základní pojmy.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. S využitím odborných přístupů realizujte analýzu marketingové
komunikace a proveďte analýzu konkurenčního prostředí.
4. Zhodnoťte současný stav marketingových aktivit Zoo Brno a vypracujte
závěry pro tvorbu marketingového strategie
5. Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte marketingovou
strategii na následující období
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické zdroje zabývající se tématikou marketingového
strategického plánování a definujte základní pojmy.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. S využitím odborných přístupů realizujte analýzu marketingové
komunikace a proveďte analýzu konkurenčního prostředí.
4. Zhodnoťte současný stav marketingových aktivit Zoo Brno a vypracujte
závěry pro tvorbu marketingového strategie
5. Na základě výsledků provedené analýzy navrhněte marketingovou
strategii na následující období
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací
BACHMAN, P. Management neziskové organizace
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná
realizace.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací
BACHMAN, P. Management neziskové organizace
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná
realizace.
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
U SWOT analýzy (str. 22 a 23) chybně uvádíte, že jde o analýzu vnitřního prostředí. Uveďte, z čeho analýza vnitřního prostředí vychází a co je jejím výstupem. Jaký je vztah SWOT analýzy k ostatním vámi uvedeným (Porter, STEEP)?
Co znamená při stanovování cílů plánů zkratka SMART? Pokuste se upravit cíle strategického plánu Zoo Brno dle této metody
Student zodpověděl všechny položené otázky.