Tato diplomová práce se zabývá copywritingem a textovým obsahem v rámci náborové kampaně společnosti FG Forest.
Teoretická část definuje copywriting a pojmy s ním spojené. Dále se zabývá internetovým marketingem, získáváním a výběrem zaměstnanců a také jazykovědnými disciplínami, které se uplatňují v oboru copywritingu.
Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu náborové microsite Světlá strana Síly a popisuje kariérní stránku FG Forrest i jejích konkurentů. Obsahuje také vyhodnocení provedených průzkumů - rozhovorů se zaměstnanci FG Forrest a dotazníkového šetření, jehož cílem bylo vybrat vhodný koncept nové náborové microsite.
V projektové části autorka navrhuje koncept nové náborové microsite a zaměřuje se přitom zejména na textaci stránky
Anotace v angličtině
This diploma thesis focuses on copywriting and text-based content in a recruitment cam-paign of the FG Forrest company.
The theoretical part will defined copywriting and related therms. It will focus also on inter-net marketing, recruitment, and linguistics disciplines used in copywriting.
The practical part comprises content analysis of the recruitment microsite of the FG Forrest company and describes recruitment web page of the FG Forrest company as well as of its competitors. This part also includes results of researches - in-depth interviews with current eployees of FG Forrest and questionnairies whose aim is to choose a suitable concept of a new recruitment microsite.
Tato diplomová práce se zabývá copywritingem a textovým obsahem v rámci náborové kampaně společnosti FG Forest.
Teoretická část definuje copywriting a pojmy s ním spojené. Dále se zabývá internetovým marketingem, získáváním a výběrem zaměstnanců a také jazykovědnými disciplínami, které se uplatňují v oboru copywritingu.
Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu náborové microsite Světlá strana Síly a popisuje kariérní stránku FG Forrest i jejích konkurentů. Obsahuje také vyhodnocení provedených průzkumů - rozhovorů se zaměstnanci FG Forrest a dotazníkového šetření, jehož cílem bylo vybrat vhodný koncept nové náborové microsite.
V projektové části autorka navrhuje koncept nové náborové microsite a zaměřuje se přitom zejména na textaci stránky
Anotace v angličtině
This diploma thesis focuses on copywriting and text-based content in a recruitment cam-paign of the FG Forrest company.
The theoretical part will defined copywriting and related therms. It will focus also on inter-net marketing, recruitment, and linguistics disciplines used in copywriting.
The practical part comprises content analysis of the recruitment microsite of the FG Forrest company and describes recruitment web page of the FG Forrest company as well as of its competitors. This part also includes results of researches - in-depth interviews with current eployees of FG Forrest and questionnairies whose aim is to choose a suitable concept of a new recruitment microsite.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy, stanovte cíl práce a metodický postup práce.
2. Analyzujte současný stav řešené problematiky, navrhněte a realizujte marketingový výzkum týkající se náborové kampaně firmy FG Forrest.
3. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumnou otázku.
4. V projektové části navrhněte novou náborovou kampaň pro firmu FG Forrest s využitím informací z výzkumu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte hlavní pojmy, stanovte cíl práce a metodický postup práce.
2. Analyzujte současný stav řešené problematiky, navrhněte a realizujte marketingový výzkum týkající se náborové kampaně firmy FG Forrest.
3. Ze zjištěných dat vyvoďte závěry a zodpovězte výzkumnou otázku.
4. V projektové části navrhněte novou náborovou kampaň pro firmu FG Forrest s využitím informací z výzkumu.
Seznam doporučené literatury
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015, 232 s. ISBN 978-80-251-4589-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 2003, 159 s. Manažer. ISBN 8024703858.
JONIAKOVÁ, Zuzana, Rudolf GÁLIK, Jana BLŠTÁKOVÁ a Natália TARIŠKOVÁ. Riadenie ľudských zdrojov. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 455 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-532-3.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 4., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 220 s. Marketing. ISBN 978-80-247-4061-4.
Seznam doporučené literatury
SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015, 232 s. ISBN 978-80-251-4589-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada, 2003, 159 s. Manažer. ISBN 8024703858.
JONIAKOVÁ, Zuzana, Rudolf GÁLIK, Jana BLŠTÁKOVÁ a Natália TARIŠKOVÁ. Riadenie ľudských zdrojov. Bratislava: Wolters Kluwer, 2016, 455 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-532-3.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 4., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 220 s. Marketing. ISBN 978-80-247-4061-4.
Přílohy volně vložené
4 x rozhvory se zaměstnanci FG Forrest, 1 x Excel soubor s daty z provedeného dotazníkového výzkumu
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Stručne popíšte celkový proces návrhu a tvorby webu.
2. Uveďte časový plán návrhu, tvorby a spustenia náborovej microsite, ako aj orientačný rozpočet na jej výrobu a prevádzku.
3. V čom je Váš návrh náborovej microsite jedinečný a prečo si myslíte, že dokáže cieľovú skupinu (budúcich zamestnancov) zaujať viac, ako kampane konkurenčných spoločností?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položené otázky.
V posudku vedoucího práce byly položeny tyto otázky (vedení):
1. Jaké zásadní rozdíly jste vnímala při analýze konkurenčních náborových microsite?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.