Bakalářská práce se věnuje tématu mystery shoppingu jakožto účinné formě komunikace se zákazníkem. Teoretická část popisuje definici a účel mystery shoppingu. Dále se věnuje jeho klíčovým vlastnostem, podmínkám kladeným na jejich práci a zpětnou vazbu. Praktická část se zabývá povědomím dané cílové skupiny spotřebitelů o mystery shoppingu a jejich zájmem o vykonávání této činnosti. Bakalářská práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek, shrnutím šetření a navržených doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the topic of mystery shopping as an effective form of communication with the customer. The theoretical part describes the definition and purpose of mystery shopping. It also deals with its key futures, the conditions of its work andd its feedback. The practical part deals with the awareness of the target group of consumers about mystery shopping and their interest in doing this aktivity. The bachelor is concluded by answering research questions, summaries of the survey and suggested recommendations.
Klíčová slova
mystery shopping, povědomí, zájem o mystery shopping
Klíčová slova v angličtině
mystery shopping, awareness, interest of mystery shopping
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se věnuje tématu mystery shoppingu jakožto účinné formě komunikace se zákazníkem. Teoretická část popisuje definici a účel mystery shoppingu. Dále se věnuje jeho klíčovým vlastnostem, podmínkám kladeným na jejich práci a zpětnou vazbu. Praktická část se zabývá povědomím dané cílové skupiny spotřebitelů o mystery shoppingu a jejich zájmem o vykonávání této činnosti. Bakalářská práce je uzavřena zodpovězením výzkumných otázek, shrnutím šetření a navržených doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the topic of mystery shopping as an effective form of communication with the customer. The theoretical part describes the definition and purpose of mystery shopping. It also deals with its key futures, the conditions of its work andd its feedback. The practical part deals with the awareness of the target group of consumers about mystery shopping and their interest in doing this aktivity. The bachelor is concluded by answering research questions, summaries of the survey and suggested recommendations.
Klíčová slova
mystery shopping, povědomí, zájem o mystery shopping
Klíčová slova v angličtině
mystery shopping, awareness, interest of mystery shopping
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretická východiska související s mystery shoppingem.
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku bakalářské práce.
3. Realizujte výzkumná šetření se zaměřením na povědomí cílové skupiny o mystery shoppingu a jejího zájmu o danou problematiku. Porovnejte výsledky šetření se situací ve světě.
4. Zhodnoťte cíle, výzkumné otázky a navrhněte případná doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretická východiska související s mystery shoppingem.
2. Formulujte cíle, výzkumné otázky a metodiku bakalářské práce.
3. Realizujte výzkumná šetření se zaměřením na povědomí cílové skupiny o mystery shoppingu a jejího zájmu o danou problematiku. Porovnejte výsledky šetření se situací ve světě.
4. Zhodnoťte cíle, výzkumné otázky a navrhněte případná doporučení.
Seznam doporučené literatury
BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2011. ISBN 978-80-7248-663-2.
Brand Brothers, 2018. Naše služby. Brandbrothers.cz. [online]. [cit. 2018-03-1]. Dostupné z: http://www.brandbrothers.cz/nase-sluzby/vyzkum- trhu/mystery-shopping
Ipsos, 2015. In. Ipsos.com. 9. března 2015 [cit. 2018-03-19]. Dostupné z: https://www.ipsos.com/cs-cz/mystery-shopping-patri-dnes-mezi-nejzadanejsi-vyzkumne-metody
Metody mystery průzkumu, 2011-2016. Mystery metody. ManagementMania.com. [online]. [cit. 2018-03-19] Dostupné z: https://managementmania.com/cs/mystery-metody
Výzkumné nástroje: Mystery shopping, 2015. FOCUS Marketing & Social Research. [online]. [cit. 2018-03-20]. Dostupné z: http://www.focus-agency.cz/vyzkumne-nastroje-sk/mystery-shopping-824-sk
Seznam doporučené literatury
BURDA, Alexandr a Radmila DLUHOŠOVÁ. Mystery shopping: prolegomena. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2011. ISBN 978-80-7248-663-2.
Brand Brothers, 2018. Naše služby. Brandbrothers.cz. [online]. [cit. 2018-03-1]. Dostupné z: http://www.brandbrothers.cz/nase-sluzby/vyzkum- trhu/mystery-shopping
Ipsos, 2015. In. Ipsos.com. 9. března 2015 [cit. 2018-03-19]. Dostupné z: https://www.ipsos.com/cs-cz/mystery-shopping-patri-dnes-mezi-nejzadanejsi-vyzkumne-metody
Metody mystery průzkumu, 2011-2016. Mystery metody. ManagementMania.com. [online]. [cit. 2018-03-19] Dostupné z: https://managementmania.com/cs/mystery-metody
Výzkumné nástroje: Mystery shopping, 2015. FOCUS Marketing & Social Research. [online]. [cit. 2018-03-20]. Dostupné z: http://www.focus-agency.cz/vyzkumne-nastroje-sk/mystery-shopping-824-sk
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
1. Co je vaším podnětem a cílem zjištění povědomí o mystery shoppingu?
2. Co je z vašeho pohledu pozoruhodného na faktu (str. 38), že mezi respondenty byli spíše mladší lidé ve věku 15 - 20 let, když byl dotazník primárně šířen placenou Facebookovou reklamou?
3. Nepodléhá 38 % odpovědí na otázku č. 1, tedy jestli znají mystery shopping, zkreslení vzhledem k odpovědím na otázku číslo 2 (str. 40)? V návaznosti uvedeno také u zhodnocení str. 46, kapitola 5. 4. otázka 1.
Studentka připraveně zodpověděla všechny položené otázky.