Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů a kalkulací výkonu oddělení zákaznického týmu. První část této práce obsahuje rozbor literárních děl zaměřených na problematiku nákladů a jejich klasifikace. Poté se teoretická část zabývá druhy kalkulací a kalkulačními vzorci. V úvodu praktické části je nejprve představena celá společnost a poté oddělení zákaznického týmu. V této části jsou zpracovány hlavní cíle této bakalářské práce - analýza nákladů dle jednotlivých kategorií a kalkulace výkonu pro rok 2018. Dílčími cíli v této práci jsou analýzy a výpočty nutné pro zjištění cílů hlavních - výpočet hodinové sazby. Na závěr této práce jsou zhodnoceny nedostatky týkající se postupů či výpočtů, které byly zjištěny při zpracování praktické části.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the cost analysis and the performance calculation of the customer team. The first part contains research of literature focused on the topic of costs and their classification. The practical part deals with types of calculations and calculation formulas. In the beginning of the practical part the company, and after that the customer department is introduced. This part deals with the main purposes of this thesis - the cost analysis in particular categories and the performance calculation for the year 2018. Partial purposes of this thesis are analyses and calculations that are necessary to achieve the main purpose - calculation of the hourly rate. The conclusion deals with the problems and flaws of methods and calculations that occurred during the working on the practical part.
analysis, costs, calculations, savings, classification of costs
Rozsah průvodní práce
60 s. (75075 znaků),příl. 3 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákladů a kalkulací výkonu oddělení zákaznického týmu. První část této práce obsahuje rozbor literárních děl zaměřených na problematiku nákladů a jejich klasifikace. Poté se teoretická část zabývá druhy kalkulací a kalkulačními vzorci. V úvodu praktické části je nejprve představena celá společnost a poté oddělení zákaznického týmu. V této části jsou zpracovány hlavní cíle této bakalářské práce - analýza nákladů dle jednotlivých kategorií a kalkulace výkonu pro rok 2018. Dílčími cíli v této práci jsou analýzy a výpočty nutné pro zjištění cílů hlavních - výpočet hodinové sazby. Na závěr této práce jsou zhodnoceny nedostatky týkající se postupů či výpočtů, které byly zjištěny při zpracování praktické části.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the cost analysis and the performance calculation of the customer team. The first part contains research of literature focused on the topic of costs and their classification. The practical part deals with types of calculations and calculation formulas. In the beginning of the practical part the company, and after that the customer department is introduced. This part deals with the main purposes of this thesis - the cost analysis in particular categories and the performance calculation for the year 2018. Partial purposes of this thesis are analyses and calculations that are necessary to achieve the main purpose - calculation of the hourly rate. The conclusion deals with the problems and flaws of methods and calculations that occurred during the working on the practical part.
analysis, costs, calculations, savings, classification of costs
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k tématu analýza nákladů a jejich řízení.
Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Proveďte analýzu nákladů a kalkulaci výkonu controllingového oddělení vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedených analýz a výpočtů, navrhněte možnosti zlepšení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši k tématu analýza nákladů a jejich řízení.
Praktická část
Charakterizujte vybranou společnost.
Proveďte analýzu nákladů a kalkulaci výkonu controllingového oddělení vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedených analýz a výpočtů, navrhněte možnosti zlepšení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DRURY, Colin. Management and cost accounting. ninth edition. Andover: Cengage Learning, 2015, 827 s. ISBN 978-1-4080-9393-1.
KOCMANOVÁ, Alena. Ekonomické řízení podniku. 1. vyd. Praha: Linde Praha, 2013, 358 s. ISBN 978-80-7201-932-8.
LAZAR, Jaromír. Manažerské účetnictví a controlling. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4133-8.
POPESKO, Boris, Eva VEJMĚLKOVÁ a Petra ŠKODÁKOVÁ. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2008, 161 s. ISBN 978-80-7318-702-6.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5. vyd. Praha: Grada, 2011, 471 s. ISBN 978-80-247-3494-1.
Seznam doporučené literatury
DRURY, Colin. Management and cost accounting. ninth edition. Andover: Cengage Learning, 2015, 827 s. ISBN 978-1-4080-9393-1.
KOCMANOVÁ, Alena. Ekonomické řízení podniku. 1. vyd. Praha: Linde Praha, 2013, 358 s. ISBN 978-80-7201-932-8.
LAZAR, Jaromír. Manažerské účetnictví a controlling. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4133-8.
POPESKO, Boris, Eva VEJMĚLKOVÁ a Petra ŠKODÁKOVÁ. Manažerské účetnictví. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2008, 161 s. ISBN 978-80-7318-702-6.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5. vyd. Praha: Grada, 2011, 471 s. ISBN 978-80-247-3494-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Ludmila Kozubíková, Ph.D. 21 bodů. Oponent: Mgr. Jan Ryška. 26 bodů. Jakých nedostatků se dopustil management při tvorbě zákaznického týmu? Zodpovězeno zcela. Je míra úspor v rámci zákaznického týmu dostatečná? Kde vidíte rezervy? Zodpovězeno zcela.