Diplomová práce předkládá projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Práce je složena za tří navazujících částí. V první části došlo k rešerši literatury zahrnující teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu mobilních aplikací a geoparticipace ve veřejné správě, ve druhé části byly provedeny vybrané analýzy a ve třetí části byl navržen projekt. Zvolený problém byl řešen pomocí analýzy sou-časného stavu marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko a analýzy marketingové komunikace konkurenčních mobilních aplikací. Na základě výsledků analýz byl navržen projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace. Tento projekt byl po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
Annotation in English
The diploma thesis presents a project of marketing communication improvement of mobile app Zlepšeme Česko. The thesis is made up by three follow-up parts. The first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, mobile app marketing and geoparticipation in public administration, the second part includes selected analysis and the third parts presents a project. The selected problem was solved based on analysis of the current marketing communication of mobile app Zlepšeme Česko and the analysis of the marketing communication of competing mobile apps. The project was subject to cost, time and risk analysis.
Keywords
marketingová komunikace, marketing mobilních aplikací, mobilní aplikace, geoparticipace, veřejná správa
Keywords in English
marketing communication, mobile app marketing, mobile app, geoparticipation, public administration
Length of the covering note
92
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce předkládá projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Práce je složena za tří navazujících částí. V první části došlo k rešerši literatury zahrnující teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu mobilních aplikací a geoparticipace ve veřejné správě, ve druhé části byly provedeny vybrané analýzy a ve třetí části byl navržen projekt. Zvolený problém byl řešen pomocí analýzy sou-časného stavu marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko a analýzy marketingové komunikace konkurenčních mobilních aplikací. Na základě výsledků analýz byl navržen projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace. Tento projekt byl po-droben nákladové, časové a rizikové analýze.
Annotation in English
The diploma thesis presents a project of marketing communication improvement of mobile app Zlepšeme Česko. The thesis is made up by three follow-up parts. The first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, mobile app marketing and geoparticipation in public administration, the second part includes selected analysis and the third parts presents a project. The selected problem was solved based on analysis of the current marketing communication of mobile app Zlepšeme Česko and the analysis of the marketing communication of competing mobile apps. The project was subject to cost, time and risk analysis.
Keywords
marketingová komunikace, marketing mobilních aplikací, mobilní aplikace, geoparticipace, veřejná správa
Keywords in English
marketing communication, mobile app marketing, mobile app, geoparticipation, public administration
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko.
Proveďte analýzu marketingové komunikace konkurenčních aplikací.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretická východiska týkající se marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko.
Proveďte analýzu marketingové komunikace konkurenčních aplikací.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko.
Zhodnoťte očekávané přínosy a rizika spojená s realizací projektu.
Závěr
Recommended resources
BARKER, Melissa. Social Media Marketing: A strategic approach. 2nd Ed. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
ELLIS-CHADWICK, Fiona a CHAFFEY, Dave. Digital marketing - strategy, implementation and practice. 6th Ed. London: Pearson Education, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
GENADINIK, Alex. Mobile App Marketing and Monetization. North Charleston: Createspace Independent Publishing Platform, 2014, 82 s. ISBN 978-1-502-38382-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing. 4th Ed. New York: Kogan Page, 2016, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Recommended resources
BARKER, Melissa. Social Media Marketing: A strategic approach. 2nd Ed. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
ELLIS-CHADWICK, Fiona a CHAFFEY, Dave. Digital marketing - strategy, implementation and practice. 6th Ed. London: Pearson Education, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
GENADINIK, Alex. Mobile App Marketing and Monetization. North Charleston: Createspace Independent Publishing Platform, 2014, 82 s. ISBN 978-1-502-38382-2.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
RYAN, Damian. Understanding digital marketing. 4th Ed. New York: Kogan Page, 2016, 424 s. ISBN 978-0-7494-7843-8.
Enclosed appendices
1 CD
Appendices bound in thesis
tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
VEDOUCÍ: Ing. Haltofová, 16b.
Do jaké z kategorií mobilních aplikacá by autorka zařadila aplikaci Zlepšeme Česko? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Konzultovala autorka návrh svého projektu s poskytovateli aplikace? Budou některé návrhy realizovány? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Tomancová, 25b.
Jsou do mobilní aplikace Zlepšeme Česko aktivně zapojeny i města a obce Zlínského kraje? ZODPOVĚZENO ZCELA
Kolik % měst a obcí je v aplikaci pokryto? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
V čem se liší aplikace InCity, která je také podporována městem Zlín? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ