Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o. Cílem práce je oslovení nového segmentu - sportovců, a to prostřednictvím navázání marketingových spoluprací s klíčovými komunitami v rámci tohoto segmentu. Práce se opírá o teoretické poznatky shrnuté prostřednictvím rešerše a analýzu společnosti a její marketingové komunikace. V rámci projektu je navržena optimalizace současné marketingové komunikace společnosti a zároveň také způsob oslovení nové cílové skupiny sportovců. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Master's thesis is focused on improving the marketing communication at Svět Plodů, s. r. o. The aim of this thesis is to capture the interest of a new segment - athletes, through entering the marketing partnership with the crucial communities wtihin this segment. The thesis is based on the theoretical knowledge resumed in the recherche and the analysis of the company and its marketing communication. The project contains optimalization of the current marketing communication and also the method to get in touch with the new athlete segment. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, affiliate marketing, food marketing, online marketing, Svět Plodů
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication tools, affiliate marketing, food marketing, online marketing, Svět Plodů
Rozsah průvodní práce
108 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o. Cílem práce je oslovení nového segmentu - sportovců, a to prostřednictvím navázání marketingových spoluprací s klíčovými komunitami v rámci tohoto segmentu. Práce se opírá o teoretické poznatky shrnuté prostřednictvím rešerše a analýzu společnosti a její marketingové komunikace. V rámci projektu je navržena optimalizace současné marketingové komunikace společnosti a zároveň také způsob oslovení nové cílové skupiny sportovců. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Master's thesis is focused on improving the marketing communication at Svět Plodů, s. r. o. The aim of this thesis is to capture the interest of a new segment - athletes, through entering the marketing partnership with the crucial communities wtihin this segment. The thesis is based on the theoretical knowledge resumed in the recherche and the analysis of the company and its marketing communication. The project contains optimalization of the current marketing communication and also the method to get in touch with the new athlete segment. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, affiliate marketing, food marketing, online marketing, Svět Plodů
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, marketing communication tools, affiliate marketing, food marketing, online marketing, Svět Plodů
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti marketingové komunikace, online marketingu a food marketingu.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Vypracujte projekt zlepšení marketingového komunikačního mixu prostřednictvím zaměření se na novou cílovou skupinu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši v oblasti marketingové komunikace, online marketingu a food marketingu.
Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Vypracujte projekt zlepšení marketingového komunikačního mixu prostřednictvím zaměření se na novou cílovou skupinu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KITCHEN, Tim a Tashmeem MIRZA. Profitable social media marketing: how to grow your business using Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn and more. Scotts Valley: CreateSpace, 2013, 216 s. ISBN 978-1492819936.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Den Huan HOOL. Marketing for competitiveness: Asia to the world! : in the age of digital consumers. New Jersey: World Scientific, 2017, 288. ISBN 978 981-3201-96-5.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Los Angeles: SAGE, 2018, 421 s. ISBN 978 1-5264-2387-0.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KITCHEN, Tim a Tashmeem MIRZA. Profitable social media marketing: how to grow your business using Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn and more. Scotts Valley: CreateSpace, 2013, 216 s. ISBN 978-1492819936.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Den Huan HOOL. Marketing for competitiveness: Asia to the world! : in the age of digital consumers. New Jersey: World Scientific, 2017, 288. ISBN 978 981-3201-96-5.
TUTEN, Tracy L. Social media marketing. 3rd edition. Los Angeles: SAGE, 2018, 421 s. ISBN 978 1-5264-2387-0.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Vaněk, 25b.
Proč nechtěla firma expandovat i momo Moravu a raději se orientuje na Slovensko? ZODPOVĚZENO ZCELA
Co vidíte jako největší překážky společnosti? Jaké jsou vize společnosti? ZODPOVĚZENO ZCELA
Jak bude řešena rostoucí poptávka a současný stav tel. komunikace? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Vydrová, 14b.
Časová, nákladová a riziková analýza, vysvětlit? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ