Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení online marketingové komunikace. Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy DOBE CAR s.r.o. na internetu. Podstatou řešení bylo zlepšení dosavadní komunikace, která následně povede k budování vyššího povědomí o společnosti. Provedenými analýzami bylo zjištěno několik nedostatků, které lze u jednotlivých nástrojů zlepšit. Tyto problémy se týkaly webových stránek, sociálních sítí a dalších systémů nebo kanálů. Na základě zjištěných skutečností bylo navrženo zlepšení identifikovaných problémů s přidáním dalších chytrých řešení, které mohou firmě pomoci v efektivnější online komunikaci.
Anotace v angličtině
The main aim of the thesis is to improve the company's online marketing communication. This thesis deals with marketing communication of DOBE CAR company on the internet. The essence of the solution was to improve existing communication, which in turn leads to the building of a higher awareness of the company. The analyses identified a lot of shortcomings that can be improved for each tool. These issues were related to websites, social networks and other systems or channels. Based on the findings, improvements have been proposed to the identified issues with the addition of other smart solutions that can help the business with more effective online communication.
Klíčová slova
online marketing, sociální sítě, marketingová komunikace, online reklama, SEO
Klíčová slova v angličtině
online marketing, social networks, marketing communication, online advertising, SEO
Rozsah průvodní práce
115 s. (212 203 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšení online marketingové komunikace. Tato práce se zabývá marketingovou komunikací firmy DOBE CAR s.r.o. na internetu. Podstatou řešení bylo zlepšení dosavadní komunikace, která následně povede k budování vyššího povědomí o společnosti. Provedenými analýzami bylo zjištěno několik nedostatků, které lze u jednotlivých nástrojů zlepšit. Tyto problémy se týkaly webových stránek, sociálních sítí a dalších systémů nebo kanálů. Na základě zjištěných skutečností bylo navrženo zlepšení identifikovaných problémů s přidáním dalších chytrých řešení, které mohou firmě pomoci v efektivnější online komunikaci.
Anotace v angličtině
The main aim of the thesis is to improve the company's online marketing communication. This thesis deals with marketing communication of DOBE CAR company on the internet. The essence of the solution was to improve existing communication, which in turn leads to the building of a higher awareness of the company. The analyses identified a lot of shortcomings that can be improved for each tool. These issues were related to websites, social networks and other systems or channels. Based on the findings, improvements have been proposed to the identified issues with the addition of other smart solutions that can help the business with more effective online communication.
Klíčová slova
online marketing, sociální sítě, marketingová komunikace, online reklama, SEO
Klíčová slova v angličtině
online marketing, social networks, marketing communication, online advertising, SEO
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav online marketingové komunikace firmy DOBE CAR s.r.o. a její konkurence.
Vypracujte projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současný stav online marketingové komunikace firmy DOBE CAR s.r.o. a její konkurence.
Vypracujte projekt online marketingové komunikace ve firmě DOBE CAR s.r.o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017, 146 s. ISBN 978-80-261-0689-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-5865-7.
Seznam doporučené literatury
COLES, Linda. Social media for business: foolproof tips to help you promote your business or your brand. Milton: Wiley, 2018, 242 s. ISBN 978-0-730-34577-0.
EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017, 146 s. ISBN 978-80-261-0689-0.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018, 232 s. ISBN 978-80-247-5865-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák, 30b.
Nebude při využití e- mail marektingu porušeno GDPR? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: ing. Dočkal, 26b.
Navrhujete spíše opravit chyby na firemních stránkách nebo zpracovat zcela nové? ZODPOVĚZENO ZCELA
Proč je vhodné vkládat příspěvky na sociální sítě ve stejných dnech i časech? ZODPOVĚZENO ZCELA