Cílem bakalářské práce je zlepšení propagace centra Zdravé Já v Rožnově pod Radhoštěm, prostřednictvím moderních prostředků informatiky. Na základě analýzy současného stavu propagace, stavu webových stránek a komunikace na sociálních sítích jsou navržena vhodná opatření pro zlepšení. Návrhy jsou pak realizovány pomocí vhodných softwarových nástrojů. V rámci práce jsou vytvořeny návrhy nových propagačních materiálů a je zrealizována cílená reklama na sociální síti. Práce je doplněna také ekonomickým zhodnocením všech navrhovaných opatření.
Anotace v angličtině
Goal of this bachelor thesis is improvement in propagation of center Zdravé Já located in Rožnov pod Radhoštěm, through modern tools of informatics. There are proposed appropriate improvement measures based on analysis of current state of propagation, website state and communication on social network. These proposals are then implemented using appropriate software tools. As a part of the thesis there are created proposals of new propagation materials and targeted advertising has been implemented on social network. The thesis is also complemented by economic evaluation of all proposed measures.
Klíčová slova
centrum, propagace na internetu, software, komunikace
Klíčová slova v angličtině
center, propagation on internet, software, communication
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zlepšení propagace centra Zdravé Já v Rožnově pod Radhoštěm, prostřednictvím moderních prostředků informatiky. Na základě analýzy současného stavu propagace, stavu webových stránek a komunikace na sociálních sítích jsou navržena vhodná opatření pro zlepšení. Návrhy jsou pak realizovány pomocí vhodných softwarových nástrojů. V rámci práce jsou vytvořeny návrhy nových propagačních materiálů a je zrealizována cílená reklama na sociální síti. Práce je doplněna také ekonomickým zhodnocením všech navrhovaných opatření.
Anotace v angličtině
Goal of this bachelor thesis is improvement in propagation of center Zdravé Já located in Rožnov pod Radhoštěm, through modern tools of informatics. There are proposed appropriate improvement measures based on analysis of current state of propagation, website state and communication on social network. These proposals are then implemented using appropriate software tools. As a part of the thesis there are created proposals of new propagation materials and targeted advertising has been implemented on social network. The thesis is also complemented by economic evaluation of all proposed measures.
Klíčová slova
centrum, propagace na internetu, software, komunikace
Klíčová slova v angličtině
center, propagation on internet, software, communication
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace vybraného centra pro zdravý životní styl.
Navrhněte vhodné formy a možnosti zlepšení s využitím moderních prostředků informatiky při zviditelnění centra pro zdravý životní styl.
Analyzujte a navrhněte zlepšení komunikace přes sociální sítě a webové stránky centra pro zdravý životní styl.
Navrhněte a vytvořte propagační materiály centra s využitím relevantních softwarových nástrojů.
Sledujte dopady navrhovaných opatření, zhodnoťte jejich přínosy.
Proveďte ekonomické zhodnocení navrhovaných opatření.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na dané téma.
Analyzujte současný stav a úroveň propagace vybraného centra pro zdravý životní styl.
Navrhněte vhodné formy a možnosti zlepšení s využitím moderních prostředků informatiky při zviditelnění centra pro zdravý životní styl.
Analyzujte a navrhněte zlepšení komunikace přes sociální sítě a webové stránky centra pro zdravý životní styl.
Navrhněte a vytvořte propagační materiály centra s využitím relevantních softwarových nástrojů.
Sledujte dopady navrhovaných opatření, zhodnoťte jejich přínosy.
Proveďte ekonomické zhodnocení navrhovaných opatření.
Seznam doporučené literatury
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011, 239 s. ISBN 978-80-251-3118-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: COMPUTER PRESS, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
FORET, Miroslav. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001, x, 162 s. ISBN 807226558X.
ANTON, Kelly Kordes a John CRUISE. Adobe InDesign CC: oficiální výukový kurz. 1. vydání. Přeložil Marcel GOLIAŠ. Brno: Computer Press, 2017, 472 s. ISBN 978-80-251-4857-0.
Seznam doporučené literatury
MCWADE, John. Jak na působivý grafický design: návrhy brožur, log, webů, newsletterů, vizitek či plakátů. Brno: Computer Press, 2011, 239 s. ISBN 978-80-251-3118-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014, 212 s. ISBN 978-80-251-4155-7.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: COMPUTER PRESS, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
FORET, Miroslav. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001, x, 162 s. ISBN 807226558X.
ANTON, Kelly Kordes a John CRUISE. Adobe InDesign CC: oficiální výukový kurz. 1. vydání. Přeložil Marcel GOLIAŠ. Brno: Computer Press, 2017, 472 s. ISBN 978-80-251-4857-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka v krátké prezentaci seznámila komisi s výsledky své bakalářské práce.
Po přečtení posudků vedoucího a oponenta bakalářské práce následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
doc. Dařena: Co si představujete pod pojmem ekonomické zhodnocení? Je přijatelná cena kampaně např. 100 tisíc?
doc. Dařena: Máte nějak hodnoceny přínosy reklamní kampaně?
doc. Dařena: Vyplynulo z Vaší práce nějaké konkrétní doporučení?
doc. Sysel: Dávala jste připomínky i k novým webovým stránkám? Co říkáte na grafický styl nových stránek?
dr. Sysala: Jaký máte vztah k majitelkám centra?
dr. Šilhavý: Máte údaje i o navýšení počtu objednávek po reklamě?
Studentka na položené dotazy odpověděla a reagovala pohotově.