Rizika zavádzania služby
online marketing a sociálne média.
Anotace v angličtině
Rizika zavádzania služby
online marketing a sociálne média.
Klíčová slova
riziko, marketing, online marketing, sociálne média, analýza
Klíčová slova v angličtině
risk, marketing, online marketing, social media, analysis
Rozsah průvodní práce
69
Jazyk
SK
Anotace
Rizika zavádzania služby
online marketing a sociálne média.
Anotace v angličtině
Rizika zavádzania služby
online marketing a sociálne média.
Klíčová slova
riziko, marketing, online marketing, sociálne média, analýza
Klíčová slova v angličtině
risk, marketing, online marketing, social media, analysis
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k projektu zavádění nové služby na trh se zaměřením na možná rizika.
Proveďte rozbor postupu zavádení nové služby ve vámi vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti k eliminaci možných rizik při zavádění nové služby.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k projektu zavádění nové služby na trh se zaměřením na možná rizika.
Proveďte rozbor postupu zavádení nové služby ve vámi vybrané společnosti.
Zhodnoťte výsledky provedeného rozboru a navrhněte možnosti k eliminaci možných rizik při zavádění nové služby.
Seznam doporučené literatury
[1] PAPULA, Jozef a PAPULOVÁ, Zuzana. Stratégia astrategický manažment ako nástroje ktoré umožňujú súperenie i spolužitie Dávaida s Goliášom. Vyd. 3 . Bratislava: Wolters Kluwer, 2015. ISBN 978-80-8168-193-6. \vsp{1,5mm}
[2] SMEJKAL, Vladimír a RAIS, Karel. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 4. dopl. Akt. Praha: Grada Publishing. 2013. ISBN 978-80-247-46. \vsp{1,5mm}
[3] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computers Press, 2013. ISBN 978-80-251-2795-7. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] PAPULA, Jozef a PAPULOVÁ, Zuzana. Stratégia astrategický manažment ako nástroje ktoré umožňujú súperenie i spolužitie Dávaida s Goliášom. Vyd. 3 . Bratislava: Wolters Kluwer, 2015. ISBN 978-80-8168-193-6. \vsp{1,5mm}
[2] SMEJKAL, Vladimír a RAIS, Karel. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. 4. dopl. Akt. Praha: Grada Publishing. 2013. ISBN 978-80-247-46. \vsp{1,5mm}
[3] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computers Press, 2013. ISBN 978-80-251-2795-7. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. et Ing. Jiří Konečný, Ph.D. - Jaké další metody analýzy by bylo možné v daném případě použít? - zodpovězeno zcela
Vysvětlete položky ''slabý time management'' a ''nedokonale definovaný produkt'' uvedené ve SWOT analýze jako slabé stránky produktu online marketing. - zodpovězeno zcela
doc. Ing. Josef Martinka, Ph.D. - Nepřemýšlel jste do budoucna o zprostředkování vyšich výsledků skrze specializované služb, např. webové portály? - zodpovězeno zcela
Jaký je vztah "agresivního" marketingu a GDPR? - zodpovězeno zcela