Bakalářská práce se zabývá analýzami online marketingových nástrojů využívaných lektorkou jógy a majitelkou retreatového centra pro komunikaci s klienty. V rámci bakalářské práce je realizován explorativní výzkum formou rozhovoru, na který navazuje uživatelské testování webové stránky a analýza facebookové komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication used by a yoga teacher and retreat centre owner in order to communicate with her clients. The analytical part of this bachelor thesis consists of an exploratory research through interview, a website testing from a user point of view and a Facebook communication analysis.
yoga lesson, yoga workshop, exploratory research, user testing, Facebook profile analysis, marketing communication for service sector, marketing communication for self-employed, online communication tools, online communication strategy
Rozsah průvodní práce
61 s. (87 172 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzami online marketingových nástrojů využívaných lektorkou jógy a majitelkou retreatového centra pro komunikaci s klienty. V rámci bakalářské práce je realizován explorativní výzkum formou rozhovoru, na který navazuje uživatelské testování webové stránky a analýza facebookové komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication used by a yoga teacher and retreat centre owner in order to communicate with her clients. The analytical part of this bachelor thesis consists of an exploratory research through interview, a website testing from a user point of view and a Facebook communication analysis.
yoga lesson, yoga workshop, exploratory research, user testing, Facebook profile analysis, marketing communication for service sector, marketing communication for self-employed, online communication tools, online communication strategy
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu. Pozornost věnujte teoretickým východiskům online marketingu u malých firem a možnostem měření jeho efektivity.
2. Stanovte cíl, metodiku a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt, jeho online komunikační aktivity.
4. Na základě uživatelského testování, Facebook analytik a rozhovoru s majitelkou analyzujte nastavení webu a soc. sítí.
5. Formulujte závěry a doporučení z analýz.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu. Pozornost věnujte teoretickým východiskům online marketingu u malých firem a možnostem měření jeho efektivity.
2. Stanovte cíl, metodiku a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt, jeho online komunikační aktivity.
4. Na základě uživatelského testování, Facebook analytik a rozhovoru s majitelkou analyzujte nastavení webu a soc. sítí.
5. Formulujte závěry a doporučení z analýz.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada, 2006. Expert. ISBN 80-247-0966-X.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2923-4.
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Praha: Grada, 2006. Expert. ISBN 80-247-0966-X.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2923-4.
SRPOVÁ, Jitka a Václav ŘEHOŘ. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Mgr. Čočková):
1. Proč se v práci vůbec nezabýváte direct e-mailingem? Proč lektorka nijak nepracuje s jinak obsáhlou databází klientů?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2. Ve vašich doporučeních je uvedeno "využít cenové strategie k motivaci klientů". Jaký typ strategie máte konkrétně na mysli?
Odpověď: Studentka plně odpověděla na položenou otázku.