Tato bakalářská práce se zabývá tématem image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se image a corporate (firemní) identity a dále uvádí do světa pivovarnictví. Praktická část práce nejprve popisuje Rožnovský pivovar a jeho součásti, poté se věnuje analýze a vyhodnocení dat získaných z marketingového výzkumu, který byl zaměřen na image Rožnovského pivovaru. Pro výzkum byla použita metoda dotazování a osobní rozhovory, ze kterých byla vytvořena SWOT analýza.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the image of Rožnov brewery in Moravia and Silesia. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of image and corporate identity and goes into the world of brewing. The practical part of the work describes Rožnov brewery and its components, analyses and evaluates the data obtained from a marketing research focused on the image of Rožnov brewery. A questionnaire method and personal interviews were used for the research. The SWOT analysis was created from the interviews.
Tato bakalářská práce se zabývá tématem image Rožnovského pivovaru na Moravě a ve Slezsku. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se image a corporate (firemní) identity a dále uvádí do světa pivovarnictví. Praktická část práce nejprve popisuje Rožnovský pivovar a jeho součásti, poté se věnuje analýze a vyhodnocení dat získaných z marketingového výzkumu, který byl zaměřen na image Rožnovského pivovaru. Pro výzkum byla použita metoda dotazování a osobní rozhovory, ze kterých byla vytvořena SWOT analýza.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the image of Rožnov brewery in Moravia and Silesia. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of image and corporate identity and goes into the world of brewing. The practical part of the work describes Rožnov brewery and its components, analyses and evaluates the data obtained from a marketing research focused on the image of Rožnov brewery. A questionnaire method and personal interviews were used for the research. The SWOT analysis was created from the interviews.
1. Pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy.
2. Definujte cíl práce, stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Představte Rožnovský pivovar.
4. Realizujte výzkum vzhledem k cílům.
5. Zodpovězte výzkumnou otázku, formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Pomocí rešerše literatury a dalších zdrojů zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy.
2. Definujte cíl práce, stanovte výzkumné otázky a metody.
3. Představte Rožnovský pivovar.
4. Realizujte výzkum vzhledem k cílům.
5. Zodpovězte výzkumnou otázku, formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, 2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 4., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-4061-4.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2866-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, 2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 4., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-4061-4.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-2866-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Otázky k obhajobě:
"Přistoupila jste k testování dotazníku, pokud ano, co jste v dotazníku upravila?
"Znáte metodu Net Promoter Score? V čem se liší od dílčí části Vašeho dotazníku, věnované otázce doporučení pivovaru dalším osobám?
"Co konkrétně by měl majitel pivovaru začít měnit v nejbližších dnech a jaká opatření by měl realizovat ve střednědobém horizontu?
Studentka připraveně reagovala na položené dotazy.