Bakalářská práce se týká tématu "Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích". Teoretická část práce je zaměřená na definici a charakteristiku cestovního ruchu a jeho služeb, včetně služeb ubytovacích, stravovacích a informačních. Dále je v první části charakterizován marketingový mix 4P a SWOT analýza. V části druhé je představena obec s největší rozlohou v České Republice Velké Karlovice s její pamětihodnostmi. Dále je provedeno dotazníkové šetření ohledně poskytovaných služeb a spokojenosti návštěvníků, které má představovat současný rozvoj cestovního ruchu ve spolupráci s Resortem Valachy ve Velkých Karlovicích. Z dotazníkového šetření vychází SWOT analýza obce.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the theme "Analysis of Tourism in Velké Karlovice". The theoretical part is focused on the definition and characteristics of tourism and its services, including accommodation, catering and information services. In the first part, the marketing mix 4P and SWOT analysis are characterized. In the second part the village Velké Karlovice, which is the largest village in the Czechia, with its sights is presented. In addition, a questionnaire survey is conducted on the services provided and the satisfaction of the visitors, which represent the current development of tourism in cooperation with Resort Valachy in Velké Karlovice. The SWOT analysis of the village is based on the questionnaire survey.
Klíčová slova
cestovní ruch, služby cestovního ruchu, Velké Karlovice, Resort Valachy, dotazníkové šetření, SWOT analýza
Bakalářská práce se týká tématu "Analýza cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích". Teoretická část práce je zaměřená na definici a charakteristiku cestovního ruchu a jeho služeb, včetně služeb ubytovacích, stravovacích a informačních. Dále je v první části charakterizován marketingový mix 4P a SWOT analýza. V části druhé je představena obec s největší rozlohou v České Republice Velké Karlovice s její pamětihodnostmi. Dále je provedeno dotazníkové šetření ohledně poskytovaných služeb a spokojenosti návštěvníků, které má představovat současný rozvoj cestovního ruchu ve spolupráci s Resortem Valachy ve Velkých Karlovicích. Z dotazníkového šetření vychází SWOT analýza obce.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the theme "Analysis of Tourism in Velké Karlovice". The theoretical part is focused on the definition and characteristics of tourism and its services, including accommodation, catering and information services. In the first part, the marketing mix 4P and SWOT analysis are characterized. In the second part the village Velké Karlovice, which is the largest village in the Czechia, with its sights is presented. In addition, a questionnaire survey is conducted on the services provided and the satisfaction of the visitors, which represent the current development of tourism in cooperation with Resort Valachy in Velké Karlovice. The SWOT analysis of the village is based on the questionnaire survey.
Klíčová slova
cestovní ruch, služby cestovního ruchu, Velké Karlovice, Resort Valachy, dotazníkové šetření, SWOT analýza
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice cestovního ruchu a destinačního managementu.
Praktická část
Charakterizujte oblast Velkých Karlovic.
Analyzujte současný stav cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích.
Navrhněte aktivity směřující ke zkvalitnění cestovního ruchu v posuzované lokalitě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice cestovního ruchu a destinačního managementu.
Praktická část
Charakterizujte oblast Velkých Karlovic.
Analyzujte současný stav cestovního ruchu ve Velkých Karlovicích.
Navrhněte aktivity směřující ke zkvalitnění cestovního ruchu v posuzované lokalitě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
INDROVÁ, Jarmila. Cestovní ruch: (základy). Vyd. 2., přeprac. Praha: Oeconomica, 2009, 122 s. ISBN 978-80-245-1569-4.
SCHWARTZHOFFOVÁ, Eva. Služby v cestovním ruchu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013, 87 s. ISBN 978-80-244-3438-4.
SYROVÁTKOVÁ, Jaroslava. Specifické formy cestovního ruchu. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013, 84 s. ISBN 978-80-7372-927-1.
ZELENKA, Josef a Martina PÁSKOVÁ. Výkladový slovník cestovního ruchu. Kompletně přeprac. a dopl. 2. vyd. Praha: Linde Praha, 2012, 768 s. ISBN 978-80-7201-880-2.
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
INDROVÁ, Jarmila. Cestovní ruch: (základy). Vyd. 2., přeprac. Praha: Oeconomica, 2009, 122 s. ISBN 978-80-245-1569-4.
SCHWARTZHOFFOVÁ, Eva. Služby v cestovním ruchu. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2013, 87 s. ISBN 978-80-244-3438-4.
SYROVÁTKOVÁ, Jaroslava. Specifické formy cestovního ruchu. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2013, 84 s. ISBN 978-80-7372-927-1.
ZELENKA, Josef a Martina PÁSKOVÁ. Výkladový slovník cestovního ruchu. Kompletně přeprac. a dopl. 2. vyd. Praha: Linde Praha, 2012, 768 s. ISBN 978-80-7201-880-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kubík, 23 b.
Jeví se reálným vybudování chybějícího bankomatu v obci Velké Karlovice, která je turisticky hodně navštěvována? ZODPOVĚZENO ZCELA
Víte, jaká byla návštěvnost posledního Karlovského gastrofestivalu v říjnu 2017? Pro srovnání v roce 2016 na něj zavítalo 41 000 tisíc návštěvníků. ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Kozák, 23 b.
Jaký je rozdíl mezi klimatickými a povětrnostními podmínkami (s. 77)? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Kdo je objednavatel dopravy pro oblast Velkých Karlovic (s. 80)? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
doc. Kozák: Přemýšlel jste udělat cashback? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ