Vývoj marketingové komunikace nutí podniky na tyto změny včas a efektivně reagovat. Společnosti musí umět chytře využít nástrojů komunikačního mixu a znát zákazníky i kon-kurenci, aby si dokázaly udržet postavení na trhu. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a nových trendů a následně je představena situační SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Praktická část se orientuje především na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti do března 2018. Na základě vyhodnocení všech užitých analýz je vypracován návrh na zlepšení, který má vést k zvýšení obratu a povědomí o společnosti.
Anotace v angličtině
Development of marketing communication forces businesses to respond to these changes in a timely and effective manner. Companies must be able to use right tools of communication mix and know both customers and competitors in order to maintain their position on the market. The theoretical part is concerned of concepts of marketing, marketing communica-tion and new trends and highlight situation SWOT analysis and Porter's model of five for-ces. The practical discussion focuses mainly on the analysis of marketing communication of the selected company until March 2018. On the basis of the evaluation of the analyzes used, a proposal for improvement is drawn up.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, propagace, komunikační mix, analýza, Svět plodů, konkurence, e-shop, sociální sítě, podpora prodeje, přírodní potraviny
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, promotion, communication mix, analysis, Svet plodu, competition, e-shop, social networks, sales promotion
Rozsah průvodní práce
75 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Vývoj marketingové komunikace nutí podniky na tyto změny včas a efektivně reagovat. Společnosti musí umět chytře využít nástrojů komunikačního mixu a znát zákazníky i kon-kurenci, aby si dokázaly udržet postavení na trhu. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve objasněny důležité pojmy v oblasti marketingu, marketingové komunikace a nových trendů a následně je představena situační SWOT analýza a Porterův model pěti sil. Praktická část se orientuje především na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti do března 2018. Na základě vyhodnocení všech užitých analýz je vypracován návrh na zlepšení, který má vést k zvýšení obratu a povědomí o společnosti.
Anotace v angličtině
Development of marketing communication forces businesses to respond to these changes in a timely and effective manner. Companies must be able to use right tools of communication mix and know both customers and competitors in order to maintain their position on the market. The theoretical part is concerned of concepts of marketing, marketing communica-tion and new trends and highlight situation SWOT analysis and Porter's model of five for-ces. The practical discussion focuses mainly on the analysis of marketing communication of the selected company until March 2018. On the basis of the evaluation of the analyzes used, a proposal for improvement is drawn up.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, propagace, komunikační mix, analýza, Svět plodů, konkurence, e-shop, sociální sítě, podpora prodeje, přírodní potraviny
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, promotion, communication mix, analysis, Svet plodu, competition, e-shop, social networks, sales promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
Praktická část
Popište podnik XY a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Vyhodnoťte výsledky získané analýzou a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické podklady pojednávající o marketingové komunikaci.
Praktická část
Popište podnik XY a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Vyhodnoťte výsledky získané analýzou a navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: A Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th Ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
OLEJ, Marián. Jak získávat klienty a zákazníky: referenční byznys. Brno: BizBooks, 2015, 159 s. ISBN 978-80-265-0423-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: A Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 15th Ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
OLEJ, Marián. Jak získávat klienty a zákazníky: referenční byznys. Brno: BizBooks, 2015, 159 s. ISBN 978-80-265-0423-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Otto Bartok, 18b.
Na str. 56 uvádíte, že věrné B2C zákazníky firma osloví pro určitém čase. Co je cílem tohoto oslovení a jaký je obsah toho oslovení? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Ing. Vydrová, 21b.
Budou Vámi navrhovana doporučneí realizována? Seznámila jste vedení s výsledky BP? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ