Tato bakalářská práce pojednává o analýze konkurenceschopnosti vybraného minipivovaru v Olomouci a má za cíl navrhnout doporučení pro zlepšení aktuálního stavu marketingového řízení a konkurenceschopnosti tohoto podniku. Práce má dvě části, teoretickou, kde jsou zpracovány poznatky o konkurenci a konkurenceschopnosti, dále marketingového mixu 4P, jeho modifikaci 4C a marketingového výzkumu a praktickou, ve které jsou zpracovány analýzy a vypracována doporučení ke zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the competitiveness of the selected microbrewery in Olomouc and its objective is to suggest recommendation for improvement of the current state of marketing management and competitiveness of this company. The thesis is divided into two parts, theoretical, with processed knowledge about competi-tion and competitiveness, the marketing 4P, its modification 4C and marketing research and practical, in which analyzes are processed and recommendations are made to improve the current situation.
Tato bakalářská práce pojednává o analýze konkurenceschopnosti vybraného minipivovaru v Olomouci a má za cíl navrhnout doporučení pro zlepšení aktuálního stavu marketingového řízení a konkurenceschopnosti tohoto podniku. Práce má dvě části, teoretickou, kde jsou zpracovány poznatky o konkurenci a konkurenceschopnosti, dále marketingového mixu 4P, jeho modifikaci 4C a marketingového výzkumu a praktickou, ve které jsou zpracovány analýzy a vypracována doporučení ke zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of the competitiveness of the selected microbrewery in Olomouc and its objective is to suggest recommendation for improvement of the current state of marketing management and competitiveness of this company. The thesis is divided into two parts, theoretical, with processed knowledge about competi-tion and competitiveness, the marketing 4P, its modification 4C and marketing research and practical, in which analyzes are processed and recommendations are made to improve the current situation.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se konkurenceschopnosti a minipivovarů.
Praktická část
Analyzujte současné konkurenční postavení vybraného minipivovaru.
Vypracujte doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného minipivovaru.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se konkurenceschopnosti a minipivovarů.
Praktická část
Analyzujte současné konkurenční postavení vybraného minipivovaru.
Vypracujte doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného minipivovaru.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C. H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4. 0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184. ISBN 978-1-119-34120-8.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017, 186 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5021-7.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří a Peter SLUNČÍK. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. Praha: C. H. Beck, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7400-224-3.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4. 0: moving from traditional to digital. Hoboken: Wiley, 2017, 184. ISBN 978-1-119-34120-8.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
VAJČNEROVÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada, 2017, 186 s. Manažer. ISBN 978-80-247-5021-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Kozák, 25 b.
Jak silná je rivalita mezi minipivovary v Olomouckém kraji? ZODPOVĚZENO ZCELA
Je spotřební daň na pivo stejná u průmyslových pivovarů a minipivovarů? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Ing. Nožka, 23 b.
doc. Krabec:
Vy jste v práci neuváděl žádné finanční a provozní údaje kvůli vlastníkovi. Proč jste tedy nevzal nějaké koeficienty a nepronásobil jste to, abychom viděli alespoň ty vztahy? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Zámečník:
Proč jste nezvolil jinou společnost, když Vám nechtěli poskytnout údaje? Jak jste prováděl analýzu konkurenceschopnosti? Jaká je největší konkurenční výhoda v porovnání s jinými pivovary? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Mikeska:
Co je za typ provozu Váš pivovar? ZODPOVĚZENO ZCELA