Autorka vytvořila návrh komunikace neziskové organizace, která sídlí v Brně a pečuje o seniory. Částečně zmapovala neziskový sektor, oblast sociální péče ve městě Brně a navrhla komunikační strategii občanskému sdružení NADĚJE, pobočce Brno.
V teoretické části definovala strategické a taktické cíle společnosti, její silné a slabé stránky a stanovila pracovní hypotézy. Popsala současný stav komunikačních aktivit brněnské NADĚJE. Poté provedla průzkumnou sondu mezi obyvateli města Brna a nově nabyté poznatky aplikovala do praxe v podobě návrhů interní a externí komunikace. Práce obsahuje konkrétní projekty, například propagační kampaň, akci na podporu prodeje, návrh nového loga či inovovanou verzi časopisu.
Závěrem se autorka zaobírá vyhodnocením pracovních hypotéz a celkovým shrnutím výsledků práce.
Anotace v angličtině
Author has created communication design for non-profit organization in Brno, which cares about seniors. She has partially mapped non-profit sector - social work in Brno and propose communication strategy for association NADĚJE headquarter Brno.
In theoretical part there are strategic and tactic goals, strengths and weaknesses and hypotheses definition. She described actual status of communication activities in NADĚJE Brno. Next in work, there is exploratory among Brno’s citizens and this research applies to practical suggestion about internal and external communication. This work contains concrete projects, e.g. advertising campaign, sales support campaign, new logo design or new version of magazine.
Finally the author analyzes hypotheses and final recapitulation.
Klíčová slova
NADĚJE, občanské sdružení, komunikační strategie, diplomová práce
Klíčová slova v angličtině
NADĚJE, association, communication strategy, diploma dissertation
Rozsah průvodní práce
83 s., 34 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Autorka vytvořila návrh komunikace neziskové organizace, která sídlí v Brně a pečuje o seniory. Částečně zmapovala neziskový sektor, oblast sociální péče ve městě Brně a navrhla komunikační strategii občanskému sdružení NADĚJE, pobočce Brno.
V teoretické části definovala strategické a taktické cíle společnosti, její silné a slabé stránky a stanovila pracovní hypotézy. Popsala současný stav komunikačních aktivit brněnské NADĚJE. Poté provedla průzkumnou sondu mezi obyvateli města Brna a nově nabyté poznatky aplikovala do praxe v podobě návrhů interní a externí komunikace. Práce obsahuje konkrétní projekty, například propagační kampaň, akci na podporu prodeje, návrh nového loga či inovovanou verzi časopisu.
Závěrem se autorka zaobírá vyhodnocením pracovních hypotéz a celkovým shrnutím výsledků práce.
Anotace v angličtině
Author has created communication design for non-profit organization in Brno, which cares about seniors. She has partially mapped non-profit sector - social work in Brno and propose communication strategy for association NADĚJE headquarter Brno.
In theoretical part there are strategic and tactic goals, strengths and weaknesses and hypotheses definition. She described actual status of communication activities in NADĚJE Brno. Next in work, there is exploratory among Brno’s citizens and this research applies to practical suggestion about internal and external communication. This work contains concrete projects, e.g. advertising campaign, sales support campaign, new logo design or new version of magazine.
Finally the author analyzes hypotheses and final recapitulation.
Klíčová slova
NADĚJE, občanské sdružení, komunikační strategie, diplomová práce
Klíčová slova v angličtině
NADĚJE, association, communication strategy, diploma dissertation
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor s důrazem na public relations a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem interní a externí komunikace občanského Naděje Brno.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte činnost občanského sdružení Naděje Brno se zaměřením na její současnou komunikační strategii.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy navrhněte vlastní projekt optimální interní a externí komunikace občanského sdružení Naděje Brno. Zhodnoťte přínosy projektu, jeho efektivitu i případná rizika.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor s důrazem na public relations a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem interní a externí komunikace občanského Naděje Brno.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte činnost občanského sdružení Naděje Brno se zaměřením na její současnou komunikační strategii.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy navrhněte vlastní projekt optimální interní a externí komunikace občanského sdružení Naděje Brno. Zhodnoťte přínosy projektu, jeho efektivitu i případná rizika.
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T.J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996.
Rektořík J.: Ekonomika a řízení neziskových organizací, ASF MZ Brno, 1998.
Čepelka, O. a spol.: Práce s veřejnosti v nepodnikatelském sektoru, Omega, Praha, 1997.
Frič P. a kol.: Strategie rozvoje neziskového sektoru, Fórum dárců, Praha 2000.
Prič P.: Aktivity a potřeby neziskových organizací v ČR, AGNES/ICN, 1998.
Pospíšil, P.: Efektivní Public Relations a media relations, Computer Press, Praha, 2002.
Němec, P.: Public Relations, Praxe komunikace s veřejností, Management Press, Praha, 1999.
Lesly, P.: Public Relations, Viktoria Poblishing, Praha 1995.
Daňová, D.: Public Relations, SDV UPOL, Olomouc, 2001.
Svoboda, V.: Public Relations, UTB, Zlín, 2001.
Seznam doporučené literatury
Hannagan, T.J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996.
Rektořík J.: Ekonomika a řízení neziskových organizací, ASF MZ Brno, 1998.
Čepelka, O. a spol.: Práce s veřejnosti v nepodnikatelském sektoru, Omega, Praha, 1997.
Frič P. a kol.: Strategie rozvoje neziskového sektoru, Fórum dárců, Praha 2000.
Prič P.: Aktivity a potřeby neziskových organizací v ČR, AGNES/ICN, 1998.
Pospíšil, P.: Efektivní Public Relations a media relations, Computer Press, Praha, 2002.
Němec, P.: Public Relations, Praxe komunikace s veřejností, Management Press, Praha, 1999.
Lesly, P.: Public Relations, Viktoria Poblishing, Praha 1995.
Daňová, D.: Public Relations, SDV UPOL, Olomouc, 2001.
Svoboda, V.: Public Relations, UTB, Zlín, 2001.