Cílem této diplomové práce je zpracování projektu online marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky a provedenou analýzu společnosti, analýzu jejich konkurentů a provedené dotazníkové šetření. Výsledky analýz a dotazníkového šetření jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy, na základě níž vznikl projekt online marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na zlepšení webové prezentace, komunikace na sociálních sítích a na e-mailový marketing vhodný pro budování vztahů se současnými zákazníky. Navržené řešení obsahuje také využití online reklamy či barteru. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to elaborate the online marketing communication project in chosen company. The thesis is based on the theoretical knowledge and the analysis of the company, the analysis of its competitors and the questionnaire survey. The results of the analysis and the questionnaire survey are summarized by using the SWOT analysis, based on which was the online marketing communication project made. The project is focused on improving current web presentation, communication on social network and on e-mail marketing for building relationships with current customers. The suggested solutions also included the use of online advertising and barter. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, online marketing, online nástroje marketingové komunikace, sociální sítě, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, online marketing, online marketing communication tools, social networks, website
Rozsah průvodní práce
126 s. (189 575 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je zpracování projektu online marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Práce se opírá o zjištěné teoretické poznatky a provedenou analýzu společnosti, analýzu jejich konkurentů a provedené dotazníkové šetření. Výsledky analýz a dotazníkového šetření jsou shrnuty pomocí SWOT analýzy, na základě níž vznikl projekt online marketingové komunikace. Projekt je zaměřený na zlepšení webové prezentace, komunikace na sociálních sítích a na e-mailový marketing vhodný pro budování vztahů se současnými zákazníky. Navržené řešení obsahuje také využití online reklamy či barteru. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to elaborate the online marketing communication project in chosen company. The thesis is based on the theoretical knowledge and the analysis of the company, the analysis of its competitors and the questionnaire survey. The results of the analysis and the questionnaire survey are summarized by using the SWOT analysis, based on which was the online marketing communication project made. The project is focused on improving current web presentation, communication on social network and on e-mail marketing for building relationships with current customers. The suggested solutions also included the use of online advertising and barter. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
marketingová komunikace, online marketing, online nástroje marketingové komunikace, sociální sítě, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, online marketing, online marketing communication tools, social networks, website
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice online marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu dřevěných hraček a současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Vypracujte projekt online marketingové komunikace pro danou společnost.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice online marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu dřevěných hraček a současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Vypracujte projekt online marketingové komunikace pro danou společnost.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
SMITH, Paul Russell a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
EGER, Ludvík, Jan PETRTYL, Hana KUNEŠOVÁ, Michal MIČÍK a Martin PEŠKA. Marketing na internetu. Plzeň: ZČU, 2015, 157 s. ISBN 978-80-261-0573-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
SMITH, Paul Russell a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Dr. Kramoliš, 26 bodů
Bude firma realizovat Vámi navržené řešení, pokud ano, které z nich? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Pilík, 24 bodů
V rizikové analýze uvádíte jako nejvýznamnější riziko výběr nevhodného pracovníka pro správu a tvorbu obsahu na oline platformách. Opravdu to vnímáte jako nejvýznamnější riziko v době existence stovek až tisíců online marketingových agentur a pracovníků na volné noze, potažmo studentů marketingu? Jak lze toto Vaše domnělé riziko eliminovat? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková
Započítala jste mzdové náklady pracovníka na správu sociálních sítí? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Gregar
Jakou vypovídací hodnotu má vaše dotazníkové šetření? Jakým způsobem by šlo zvýšit váhu vašich zjištěných dat? Zahrnula jste při dotazníku i základní nebo výběrový soubor? ZODPOVĚZENO ZCELA