Námetom tejto diplomovej práce, je vypracovať podrobný komunikačný plán vybranej služby, ktorá bude ponúkaná online. Teoretická časť práce, objasňuje dôležité pojmy nutné k vysvetleniu riešeného zadania. Praktická časť je venovaná situačnej analýze, ktorá pozostáva z definovania cieľových skupín, analýzy konkurencie, PEST analýzy a SWOT analýzy. Súčasťou praktickej časti práce je základná charakteristika spoločnosti, pod ktorú patrí značka ZetPrint a ňou ponúkané služby. Dôležitou časťou práce je konkrétny komunikačný plán, s využitím online marketingových nástrojov. Táto časť pozostáva z návrhu komunikačného mixu, návrhu komunikačných prostriedkov, časového harmonogramu a z návrhu vhodného spôsobu vyhodnotenia účinnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to elaborate a detailed communication plan of selected service that will be provided online. The theoretical part of the thesis consists of the important concepts, necessary to explain the solved assignment. The practical part is devoted to situational analysis, which consists of definition of target groups, analysis of competition, PEST analysis and SWOT analysis. The basic characteristic of the company including ZetPrint and its services is encompassed in the practical part of the thesis. An important part of the work is a concrete communication plan, using mainly online marketing tools. This part includes the proposal of the communication mix, the means of communication, the timetable and a suitable way of evaluating the effectiveness.
Communication plan, online service, target group identification, SWOT analysis, competition.
Rozsah průvodní práce
111 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Námetom tejto diplomovej práce, je vypracovať podrobný komunikačný plán vybranej služby, ktorá bude ponúkaná online. Teoretická časť práce, objasňuje dôležité pojmy nutné k vysvetleniu riešeného zadania. Praktická časť je venovaná situačnej analýze, ktorá pozostáva z definovania cieľových skupín, analýzy konkurencie, PEST analýzy a SWOT analýzy. Súčasťou praktickej časti práce je základná charakteristika spoločnosti, pod ktorú patrí značka ZetPrint a ňou ponúkané služby. Dôležitou časťou práce je konkrétny komunikačný plán, s využitím online marketingových nástrojov. Táto časť pozostáva z návrhu komunikačného mixu, návrhu komunikačných prostriedkov, časového harmonogramu a z návrhu vhodného spôsobu vyhodnotenia účinnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to elaborate a detailed communication plan of selected service that will be provided online. The theoretical part of the thesis consists of the important concepts, necessary to explain the solved assignment. The practical part is devoted to situational analysis, which consists of definition of target groups, analysis of competition, PEST analysis and SWOT analysis. The basic characteristic of the company including ZetPrint and its services is encompassed in the practical part of the thesis. An important part of the work is a concrete communication plan, using mainly online marketing tools. This part includes the proposal of the communication mix, the means of communication, the timetable and a suitable way of evaluating the effectiveness.
Communication plan, online service, target group identification, SWOT analysis, competition.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na konkurenci, konkurenceschopnost a marketingovou komunikaci produktu.
Praktická část
Popište podstatu a charakteristické znaky vybrané online služby.
Analyzujte současnou úroveň konkurence vybrané online služby.
Vypracujte komunikační plán pro zavedení této služby na trh.
Zpracujte časový plán marketingové komunikace a rozpočet pro vybrané cílové skupiny.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na konkurenci, konkurenceschopnost a marketingovou komunikaci produktu.
Praktická část
Popište podstatu a charakteristické znaky vybrané online služby.
Analyzujte současnou úroveň konkurence vybrané online služby.
Vypracujte komunikační plán pro zavedení této služby na trh.
Zpracujte časový plán marketingové komunikace a rozpočet pro vybrané cílové skupiny.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 12th ed. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 12th ed. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Vorlová, 28 b.
Jaký časový horizont pro návratnost investic u tohoto projektu byste byla ochotna tolerovat v pozici manažera firmy? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Pilík, 23 b.
Co označujeme za konverzní poměr? Jak se vypočítá a mohla bys ho aplikovat na Vaši novou službu? Jaký konverzní poměr by byl ideální? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Březinová:
Proč jste nepoužila PESTLE analýzu? Proč píšete, co je dokonalá konkurence, monopol apod., když to s Vaším tématem nesouvisí? ZODPOVĚZENO ZCELA